Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik wil wel proberen alleen ben ik niet zo een ervaren PhotoShopper ...
Ikkes Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Kan je ook texturen veranderen in SA, Zo ja, Laat eens wat van je kunsten zien... Ikkes
crappyshitdude Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hoi ikkes. Ik zou wel willen helpen. Ik was ook al bezig om zo'n sneeuwmod te maken , maar het vlotte niet zo echt. Ik hab de SnowScan man al gedownload , en deze ziet er heel mooi uit. Ik kan wel texturen.Hier zijn wat voorbeelden (PS. Ik ben fan van KRC genk , een belgische voetbalploeg...) Ik zou graag willen helpen... misschiens verder regelen via PM?
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Kan je ook texturen veranderen in SA, Zo ja, Laat eens wat van je kunsten zien...Ikkes Wat moet ik dan laten zien ? Mvg,Velaro
gangster28 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Gewoon iets wat je gemaakt heb. @ Ikkes Ik zou graag willen helpen maar mijn sa is niet orgineel en ik heb hem hard nodig. Mischien kan ik later nog een keer helpen.
Goliat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 eey ikkes ik heb nog een idee mischien kan je stooiwagens laten rondrijden en die honkbal knuppel veranderen in een sneeuwschep, ik heb niet echt veel verstand van modden dus sorry als het niet kan.
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) daviha, dat kan zeker Even over de screens die ik zie, ik zie er geen sneeuw op EDIT: O sorry, dat waren alleen voorbeelden van crappyshitdude Bewerkt: 3 januari 2006 door Blaster27
GTA Fanaat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hey Ikkes, Word er nog gewerkt aan deze Mod? Ik hoor er namelijk niks meer van en zie ook niet zo veel screens
Jorge_F Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik denk dat het zo en zo onzin is om deze mod voort te zetten. Op gtaforums.com zijn ze namelijk al bezig met zo'n mod, om nou nog zo'n mod te maken is niet echt handig. Misschien kunnen jullie die andere mod joinen...
GTA Fanaat Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Op een aantal GTA site's (zeg niet welke, want dat mag volgens mij niet) daar kun je deze Mod al downloaden!
Flying Dutchman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb nog wel een idee: De handling van de auto's zo maken alsof ze op nat gras rijden. Dan lijkt het net of het echt glad is. en op plekken waar gestrooid is ofzo, is de handling dan weer normaal. Ik weet niet of het mogelijk is, maar je kunt het proberen.
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 als je alles verandert in sneeuw, zal je ook alle popentjes anders moeten kleden! nog veel geluk verder
Ikkes Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik ben tijdenlijk even gestopt met het maken van deze mod. Dit komt omdat er al mods zijn en ik erg druk ben met andere dingen. Mijn excuses hiervoor! Ikkes
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Het is wel lastig omdat allemaal te maken lijkt me..
Goliat Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Lastig valt denk ik wel mee, maar er zit denk ik alleen verschikkelijk veel tijd in
Recommended Posts