Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

8

• GTA Fanaat

4

• gangster28

2

• Flying Dutchman

2

Geplaatst:

Kan je ook texturen veranderen in SA, Zo ja, Laat eens wat van je kunsten zien...

Ikkes

Geplaatst:

Hoi ikkes.

Ik zou wel willen helpen. Ik was ook al bezig om zo'n sneeuwmod te maken , maar het vlotte niet zo echt.

Ik hab de SnowScan man al gedownload , en deze ziet er heel mooi uit. Ik kan wel texturen.Hier zijn wat voorbeelden (PS. Ik ben fan van KRC genk , een belgische voetbalploeg...)

gallery588bc.th.jpg

gallery625iu.th.jpg

gallery680qd.th.jpg

Ik zou graag willen helpen... misschiens verder regelen via PM?

Geplaatst:
Kan je ook texturen veranderen in SA, Zo ja, Laat eens wat van je kunsten zien...

Ikkes

Wat moet ik dan laten zien ?

Mvg,Velaro :*D

Geplaatst:

Gewoon iets wat je gemaakt heb.

@ Ikkes Ik zou graag willen helpen maar mijn sa is niet orgineel en ik heb hem hard nodig.

Mischien kan ik later nog een keer helpen. :cya:

Geplaatst:

eey ikkes ik heb nog een idee mischien kan je stooiwagens laten rondrijden en die honkbal knuppel veranderen in een sneeuwschep, ik heb niet echt veel verstand van modden dus sorry als het niet kan.

Geplaatst: (bewerkt)

daviha, dat kan zeker :D

Even over de screens die ik zie, ik zie er geen sneeuw op :-(

EDIT:

O sorry, dat waren alleen voorbeelden van crappyshitdude :puh:

Bewerkt: door Blaster27
Geplaatst:

Hey Ikkes,

Word er nog gewerkt aan deze Mod? Ik hoor er namelijk niks meer van en zie ook niet zo veel screens :N

Geplaatst:

Ik denk dat het zo en zo onzin is om deze mod voort te zetten.

Op gtaforums.com zijn ze namelijk al bezig met zo'n mod, om nou nog zo'n mod te maken is niet echt handig.

Misschien kunnen jullie die andere mod joinen...

Geplaatst:

Op een aantal GTA site's (zeg niet welke, want dat mag volgens mij niet) daar kun je deze Mod al downloaden!

Geplaatst:

Ik heb nog wel een idee: De handling van de auto's zo maken alsof ze op nat gras rijden. Dan lijkt het net of het echt glad is. en op plekken waar gestrooid is ofzo, is de handling dan weer normaal. Ik weet niet of het mogelijk is, maar je kunt het proberen.

Geplaatst:

als je alles verandert in sneeuw, zal je ook alle popentjes anders moeten kleden!

nog veel geluk verder

Geplaatst:

Ik ben tijdenlijk even gestopt met het maken van deze mod. Dit komt omdat er al mods zijn en ik erg druk ben met andere dingen. Mijn excuses hiervoor!

Ikkes

• 2 weken later...
Geplaatst:

Lastig valt denk ik wel mee, maar er zit denk ik alleen verschikkelijk veel tijd in

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...