brammymaster Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 hoi, hoe moet ik deze missie doen ik kan hem maar niet halen ps: ik heb hem op de plaistation 2 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 hoi,hoe moet ik deze missie doen ik kan hem maar niet halen ps: ik heb hem op de plaistation 2 Kijk eens op WikiGTA, deze pagina. Daar staat een goede uitleg, en nog een tip. Heel WikiGTA is zo geschreven dat je er met alle versies wat aan hebt (PC, PS2 en XBOX). Reageren
Barcelona Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Je moet eerst naar B-Bup rijden.(Dat is een soort vriend van je) Na het filmpje moet je naar de locatie toe rijden en dan ziet je een drugsdealer. Je moet naar de drugdealer toe gaan, dan moet je op pijltje naar beneden indrukken. sla hem dan in elkaar, dan ziet je een filmpje, als het filmpje voorbij is, rijd dan weer naar de locatie. Dit keer moet je meer mensen inelkaar slaan, dus slaat eerst de drugsdealer inelkaar, want dan hebt je een honkbalstick en kan je veel makkelijker de vrienden van de drugsdealer inelkaar slaan. Als je dit gedaan hebt, ga dan weer terug naar grovestreet. Als je de missie echt niet lukt, kan je je savegame uploaden en dan bij het savegameaanvraag posten. Leest wel eerst de regels. Heel veel succes! Bezoek ook onze website. Daar vind je meer tips over de missie. Reageren
brammymaster Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 bedankt jongens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.