Timb0 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik wil graag mijn eigen mod via mapviewer05 erinzetten... Ik weet niet of ik nu in het goede forum zit maar ik vraag het maar gewoon. Kan iemand me helpen met Mapviewer?? Alvast bedankt! Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Als je iets ingame wilt zetten heb je mapeditor nodig. Die kan je wel downloaden op gtaforums.com. En bij mapviewer moet je paths aanmaken. Reageren
Timb0 Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Als je iets ingame wilt zetten heb je mapeditor nodig. Die kan je wel downloaden op gtaforums.com.En bij mapviewer moet je paths aanmaken. Ik heb het gevonden, maar hoe kan ik het beeld bekijken??? Bewerkt: 28 december 2005 door timmieboy12 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Met Moomapper 0.93 Klik hier om moomapper te downloaden. Reageren
Timb0 Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Met Moomapper 0.93 Klik hier om moomapper te downloaden. Ja, kan ik via daar hem verplaatsen of niet??? Of erin zetten? PS: ik wil het voor SA he Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Met mapeditor kan dat toch heel gemakkelijk models plaatsen. Gewoon je IDE en IPLS laten zien op het schermpje en je propt er de uwe bij. Maar zoek even in de master tutorial list. Daar is er een TUT dat je leert een model in SA te zetten. Reageren
Timb0 Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Met mapeditor kan dat toch heel gemakkelijk models plaatsen. Gewoon je IDE en IPLS laten zien op het schermpje en je propt er de uwe bij. Maar zoek even in de master tutorial list. Daar is er een TUT dat je leert een model in SA te zetten. Maar hoe moet ik mijn project via skutchup ofzo extrakten? Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Wat bedoel je? Er een .dff van maken? Reageren
Timb0 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Wat bedoel je? Er een .dff van maken? Ja.... Reageren
Blastov Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Exporteren als een .3DS en dan gewoon die tutorial volgen Reageren
Follow Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Mapviewer is alleen een programma om de map te bekijken, ik weet niet of je daar ook kan modden maar volgensmij niet, als je wilt weten hoe je mapviewer moet gebruiken moet je dit topic lezen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Met Z-moddeler een object maken. Als je het object gemaakt hebt dan kan je het exporteren als Dff. Typ daarachter .dff als je exporteert. (Let op: Je hebt wel Z-modeller 1.07 nodig) Je kan op google zoeken. Want met Z-modeller 2 kan je geen dff-files exporteren en importeren. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Met Z-moddeler een object maken. Als je het object gemaakt hebt dan kan je het exporteren als Dff.Typ daarachter .dff als je exporteert. (Let op: Je hebt wel Z-modeller 1.07 nodig) Je kan op google zoeken. Want met Z-modeller 2 kan je geen dff-files exporteren en importeren. Het is al de 2e keer dat je hulp geeft voor VC op een SA vraag. ---- Je moet niet de mapvieuwer bebruiken om SA mee te editen, daar hebben we de IPL editor voor. Zoek maar met google naar "IPL editor SA". Reageren
JGuntherS Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 IPL Editor heet tegenwoordig Map Editor, MEd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.