Jump to content

gta londen


gta player

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    6

  • Jack Mercer

    5

  • San_Andreas_Nigga

    3

  • VforV

    3

Klinkt wel logisch eigenlijk.

De keuze voor Londen zou passen in de lijn die ontwikkelaar Rockstar tot nu toe gevolgd heeft. Toen in 1999 de allereerste GTA uitkwam, bestond dat uit 3 delen; Liberty City (afgeleid van New York), Vice City (afgeleid van Miami) en San Andreas (afgeleid van de grote steden in Californië). Alle 3 hebben inmiddels een comeback gemaakt in de recente delen van de serie. Maar de eerste GTA kreeg destijds een uitbreiding in de vorm van Grand Theft Auto: London 1969. Dus is het niet geheel onlogisch om ook de uitbreiding van destijds onder handen te nemen en nieuw leven in te blazen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou die link nou ook net gaan posten. :puh:

Inderdaad, het zou wel logisch zijn.

Maar volgens mij heeft Rockstar gezegt het over een heel andere boeg te gooien. Ze willen het gameplay iets gaan aanpassen, wat in mijn ogen een goeie zet is. Ik begin het langzaam maar zeker toch iets minder speciaal te vinden om in 3D door een grote stad te rijden of om er overheen te vliegen...

Oke, ze gaan het eilanden-systeem omgooien. Maar met alleen die wijziging heb je geen nieuw concept...

Ik weet het niet hoor, ik heb het gevoel dat we in 2006 geen GTA hoeven te verwachten, maar dat is gewoon mijn mening... Misschien denk ik wel te negatief, omdat ik het ook al zo'n teleurstelling vond dat GTA:SA een jaar uitgesteld werd.

We zullen zien. Ik geloof in ieder geval wel in het idee om Londen als locatie te kiezen, Maar ik zou toch wel graag ook wat groen zien, net als in SA.

Link to comment
Delen op andere websites

ah man londen is sucks,, tis meschien wel logies

maare elke idioot kan dit op internet zetten,

het klopt volgens mij niet want medewerkers kunnen hun baan verliezen als ze zonder toesteming informatie gefen.. neej tis bull shit (denk en hoop ik)

Link to comment
Delen op andere websites

londen heeft niets te bieden gene bergen en veel regen.... want je weet ze maak sfeer en weeromstandigheidnevan een stad en zo altijd na. het zou dood van gta wel eerder kunnen zijn. want er komen heel weing goede reacties.maar we zullen snel wetren of het londen word of niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

London is geen leuke stad om een GTA te laten afspelen. Het is de saaiste stad van de wereld. Ze kunnen de volgende gta beter in Rio de Jainero laten afspelen. Je hebt daar zon, strand, de stad is groot genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze het in een nieuwe stad gaan laten afspelen, want zoals VforV zegt zou het wel raar zijn om opeens een bestaande stad te gaan namaken. Ze kunnen natuurlijk ook de naam veranderen. :bonk:

en dat neemt veel tijd inbeslag. foto's maken en zo. het zijn geruchten meer niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik noem het bullshit. Iedereen kan zich uitgeven voor iemand die voor R* werkt. Trouwens, is R* niet in Edinburgh in de plaats van Glasgow?

London zou wel goed zijn, maar dan moet het GEBASEERD zijn op London. En waarom GTA: London? Waarom zou Houser dan GTA4.com en grandtheftauto4 .com registreren?

Wacht af tot R* zelf officiële informatie geeft. Lijkt mij het beste te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien denk ik wel te negatief, omdat ik het ook al zo'n teleurstelling vond dat GTA:SA een jaar uitgesteld werd.

Rockstar heeft volgens mij nooit gezegd dat SA in 2003 uit zou komen, dat waren alleen wat geruchten, net als nu. Voordat SA uit was waren er ook een heleboel geruchten, maar ze kwamen in mei 2004 zelf pas met een hele stortvloed aan informatie, dus dat zal dit keer wel weer hetzelfde zijn. Ik denk dat we dus in mei 2006 heel wat te weten gaan komen. (Mark my words :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die iets tegen London heeft wijs ik hier naartoe:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=160361&st=0

London is niet saai en er is net zo veel regen als in San Fransisco ;) GTA is net zo realistisch als een Computer met 1.000.000 Ghz 8)

Wow....

Ik was vooral geintreseerd in die top 10 steden. :sigaar:

Heb ik ook weer een pagina gevonde voor mijn hobby :sst:

In ieder geval Londen alleen lijkt me redelijk saai.

Het liefst heb ik dan een aantal steden met tientallen dorpjes dan 1 gigantische stad zoals in True Crime : Streets of LA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...