Jack Mercer Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Als het London wordt, wil ik hem niet eens kopen, wat een saaie stad. Vertrouw Rockstar nu toch eens. En trouwens, is het al officieel dat het Londen wordt? Vergeet niet dat de game GTA4 gaat heten. De kans is dus groot dat de stad gebaseerd zal zijn op Londen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Dan blijf ik liever GTA: San Andreas spelen, en dan koop ik nog liever een goede racegame, zoals een nieuwe Need For Speed. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Dan blijf ik liever GTA: San Andreas spelen, en dan koop ik nog liever een goede racegame, zoals een nieuwe Need For Speed. Komaan zeg, hoor jezelf nu es. Het enigste wat we van GTA4 weten is een gerucht en nu al zit je te klagen en te doen. 't Is niet beledigind bedoeld hoor, maar zo'n dingen zeggen voordat je het spel gespeeld hebt is een beetje kinderachtig. Nogmaals: 't is niet beledigind bedoeld. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Maar dat is toch zeker mijn mening? Ik blijf erbij dat als het London wordt, dat ik dat spel mooi in de rekken laat liggen. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Vergeet niet dat de game GTA4 gaat heten. De kans is dus groot dat de stad gebaseerd zal zijn op Londen. Wie zegt nou weer dat het GTA4 gaat heten, dat riepen de mensen na GTA3 al, en toen kwamen Vice City en San Andreas. Het is natuurlijk logisch dat het gebaseerd is op Londen en dat het niet Londen is dat precies is nagemaakt zoals de steden in True Crime. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Bij mij maakt het niet uit welke steden het zijn,zolang het maar leuk blijft Mvg,Velaro Reageren
VforV Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Vergeet niet dat de game GTA4 gaat heten. De kans is dus groot dat de stad gebaseerd zal zijn op Londen. Wie zegt nou weer dat het GTA4 gaat heten, dat riepen de mensen na GTA3 al, en toen kwamen Vice City en San Andreas. Het is natuurlijk logisch dat het gebaseerd is op Londen en dat het niet Londen is dat precies is nagemaakt zoals de steden in True Crime. Eigenlijk is dit GTA 6. (GTA VC= GTA4, GTA SA= GTA5...) Reageren
Der Waagh Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Wil er iemand een argument geven waarom ze tegen London zijn? En aub niet zeggen: "gwoon, omdat"! Reageren
LucasV Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Londen is wel heel erg grijs (*denkt aan the The Getaway*), nooit mooi weer enzo zoals in Vice City en San Andreas. Verder is Londen ook één en al stad en niet zo veel natuur (Denk aan Dessert en Badlands). Ik zelf heb liever Amerika. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Vergeet niet dat de game GTA4 gaat heten. De kans is dus groot dat de stad gebaseerd zal zijn op Londen. Wie zegt nou weer dat het GTA4 gaat heten, dat riepen de mensen na GTA3 al, en toen kwamen Vice City en San Andreas. Het is natuurlijk logisch dat het gebaseerd is op Londen en dat het niet Londen is dat precies is nagemaakt zoals de steden in True Crime. Misschien omdat www.grandtheftauto4.com en www.gta4.com door Sam/Dan Houser geregistreerd is? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 waarschijnlijk word het niet in londen, heeft niet zo zijn populairitijd, en gta zal iets "totaal nieuws" gaan doen, dus afwachten maar Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Als dit gerucht waar is, zou het ook kunnen dat het GTA londen Londen zou kunnen zijn plus een paar andere steden van Engeland, denk maar aan sa. Maar ik heb het volste vertrouwen in rockstargames. Ik weet gewoon dat het een topgame wordt, (zeker omdat hij voor de ps3 gaat uitkomen.) gta-freak2 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Vergeet niet dat de game GTA4 gaat heten. De kans is dus groot dat de stad gebaseerd zal zijn op Londen. Wie zegt nou weer dat het GTA4 gaat heten, dat riepen de mensen na GTA3 al, en toen kwamen Vice City en San Andreas. Het is natuurlijk logisch dat het gebaseerd is op Londen en dat het niet Londen is dat precies is nagemaakt zoals de steden in True Crime. Misschien omdat www.grandtheftauto4.com en www.gta4.com door Sam/Dan Houser geregistreerd is? Ja, maar er zijn heel veel domeinnamen geregistreerd door Rockstar, zoals GTAtokyo en GTAbogota. Dat doen ze alleen om wat geruchten op te smeuën. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Vergeet niet dat de game GTA4 gaat heten. De kans is dus groot dat de stad gebaseerd zal zijn op Londen. Wie zegt nou weer dat het GTA4 gaat heten, dat riepen de mensen na GTA3 al, en toen kwamen Vice City en San Andreas. Het is natuurlijk logisch dat het gebaseerd is op Londen en dat het niet Londen is dat precies is nagemaakt zoals de steden in True Crime. Misschien omdat www.grandtheftauto4.com en www.gta4.com door Sam/Dan Houser geregistreerd is? Ja, maar er zijn heel veel domeinnamen geregistreerd door Rockstar, zoals GTAtokyo en GTAbogota. Dat doen ze alleen om wat geruchten op te smeuën. Ik dacht dat ik op die engelse GTA forum gelezen had dat die Tokyo en Bogota door fans waren geregistreerd en allen de GTA4 en grandtheftauto4 door R* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.