Joriz Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ook al staat een domein niet op Rockstar's naam ze hebben diverse methodes om het toch nog op hun naam te zetten. Misschien staat het domein wel expres niet op hun naam maar op een of ander raar dochter bedrijf van Take 2 Games om zo te verbergen hoe de nieuwe GTA gaat heten. Tevens hebben ze GTA Bogota en GTA Tokyo beide als handelsmerk geregistreerd waardoor niemand anders van die naam gebruik mag maken waardoor ze dus het domeinnaam op kunnen eisen. Rockstar Games maar ook diverse andere Game makers doen altijd heel geheimzinnig over hun nieuwe games tot een half jaar voor de release. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 geef mij maar gewoon een hele nieuwe Stad niet gebaseerd op echte Steden ! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) geef mij maar gewoon een hele nieuwe Stad niet gebaseerd op echte Steden ! Elke 3D GTA is gebaseerd op een echte stad vriend. Bewerkt: 1 januari 2006 door Piet-Herr Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik geloof er niks van GTA IV wordt het gewoon:) Reageren
VforV Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Maar bij de fictieve steden is het makkelijker; daar moeten ze niet voortdurend er op letten of het allemaal juist is en ze kunnen ook eigen(, grappige) elementen toevoegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.