Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Hey modders , Ik wil graag in GTA3 en VC een fotocamera hebben, er werdt mij vertelt dat ik dan de camera moet scripten in die GTA-versie. Wat moet je dan precies doen? Wat is scripten? Moet je met codes werken? Gaat je GTA-versie eraan? Kun je dan nog wel gewoon GTA spelen? Ruurd31.. Edit: Btw: ik kon hier geen topics over vinden!! Bewerkt: 28 december 2005 door Ruurd31 Reageren
need my speed Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Kijk even in de Master Tutorial List en daar staat hoe je een wapen script, dan script je de camera. Scripten is bijvoorbeeld missies maken, wapens plaatsen, auto's plaatsen enz. Je weet wel, wat ik ook doe met GTA2. Reageren
SWYV Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 er bestaat al een mod erover maar dan alleen in VC geloof ik maar voor gta3 is dat niet mogelijk geloof ik Reageren
need my speed Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Voor GTA3 kan wel, maar dan moet je de Basketbal Knuppel (of een ander wapen) met een Fotocamera vervangen, en moet je het hele foto systeem gaan scripten, wat voor beginners vrijwel onmogelijk is, zelf voor gevorderden is dit heel moeilijk lijkt me. Voor VC hoef je alleen het wapen op een leuke locatie te scripten, in VC zit immers al een Camera. Bewerkt: 28 december 2005 door need my speed Reageren
SWYV Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ik zal straks eens proberen van gta3 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik wil graag dus die camera erin zetten. Maar hoe doe ik dat, in Master Tut list staat niets erover. Als je dan foto's maakt, krijg je ze dan ook op de PC (Gallery ofzoiets?). Ruurd31.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Scripten is kapot moeilijk, dat leer je niet zomaar.... @Need my speed: Hoezo er zit al een camera in VC? Waar kan je die vinden dan? Bewerkt: 31 december 2005 door Wazuup Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ruurd31, die camera erin zetten, is in feite hetzelfde als een model ingame zetten. Je vervangt de ouwe .DFF door nieuwe .DFF, de ouwe .TXD vervang je door de nieuwe .TXD, let enigzins wel op dat je bij de nieuwe .TXD, de textures van de icon (dus de normale en de Alpha) erin laat zitten, want ik denk dan dat je game crasht. Veel Succes Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Kan iemand zo'n bestand voor me maken? Dan hoef ik hem alleen maar in het spel (op de juiste plek) te zetten. Als dat dan gedaan is kan ik dan zoveel foto's nemen als ik wil? Kan ik ze dan ook zien in een soort map genaamd "Gallery"? Voor GTA3 alstublief! :$ Ruurd31.. Bewerkt: 3 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik en Sonny Yoshi kunnen dat wel. Of andere leden. De camera zit in het spel. Maar je kan ze gewoon niet vinden. Ik spreek wel over VC. III weet ik dit niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.