Aad Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Goed Idee Bradley Maar dit is eigenlijk bijna hetzelfde als een Preview Post Topic voor alle models zoals cars/gebouwen en of objecten maar ik zou zeggen doe het. Reageren
Goofy Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 ja leuk idee zou graag mee willen doen maar dan moet je model zeker wel in VC staan he . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 screen uit VC..., mogen ook meerdere zijn... uit VC en moomaper bijvoorbeeld. *Aad, dit is niet het zelfde als het PTT , want dat is aleen voor leden van GTI... Reageren
Yohan Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Ik kan dan wel niet moddelen... maar lijkt me leuk om bijv. models te raten enz.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Ik zou niet het model van de week doen, maar model van de maand (of 2 weken). Een goeie model maken kost veel werk. En als er iedere week een contest gehouden wordt is er ook niets bijzonders meer aan. Dit topic verdiend iig een pin. Reageren
SWYV Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Futurisch indycar 3D front, back, side and top front back side top dat zyn wel min allereerste zelfgemaakte mod gemaakt met Sketchup 4 Bewerkt: 24 mei 2005 door sonny yoshi Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Ik zou niet het model van de week doen, maar model van de maand (of 2 weken). Een goeie model maken kost veel werk. En als er iedere week een contest gehouden wordt is er ook niets bijzonders meer aan.Dit topic verdiend iig een pin. mee eens, laten we het op 15 juni houden, P.S aleen screensvan je model in VC. Reageren
Yohan Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Ik zou niet het model van de week doen, maar model van de maand (of 2 weken). Een goeie model maken kost veel werk. En als er iedere week een contest gehouden wordt is er ook niets bijzonders meer aan.Dit topic verdiend iig een pin. mee eens, laten we het op 15 juni houden, P.S aleen screensvan je model in VC. Ik ga ook proberen wat in elkaar te flansen.. :lol: Woow 15 Juni :blink: Dan krijg ik me eXamen uitslag... :ph34r: Reageren
Wauzie Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Ok, hier komt hij dan (het gaat om de halfpipe met de extra's eraan): Moomapper: VC: Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Mooi, maar wel veel parasol dingen... Irritant als je daar tegen aan botst . Maarja daar gaat het nu niet om. Reageren
Yohan Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Super Wauzie... B) Is dit trouwens een soort preview van je lot..? Ziet er goed uit.. Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Jep, het licht om m'n GTI-lots :lol: . Die schiet al aardig op. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 wow Wauzie, dat ziet er echt ongelofelijk goed uit Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Het wordt hier een beetje dood, wordt deze contest nog wel doorgezet? :rolleyes: Reageren
DODGEVIPERGTS Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 lol hoe kun je die dingen maken?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.