ietsAnders0 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Waneer ik Oc log doe dat je die freddy moet achtervolgen Val ik de heletijd en later lukt het me eindelijk Maar dan rij ik freddy over en dan is hij dood En dan vliegt hij uit het spel Ik heb de N00bmode v.02 En ja ik heb infinite player en auto uit HELP!!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Freddy en OG Loc zijn de zelfde personen. Als je van de moter afvalt, moet je gewoon even wachten totdat hij weer op de moter gesprongen is. Dan kun je gewoon weer achter hem aanracen, rij rustig en geef nooit te veel gas. Hier (klik) vind je nog genoeg informatie over die missie. Dat als het spel uitvalt, als je de missie gehaald hebt, vind ik erg vreemd. Installeer het spel eens opnieuw en haal die mod eraf. Je zult dan wel even overnieuw moeten beginnen. (Hier kun je savegames downloaden) Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Little Mister Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Odjielo? Als ik begrijp wat je bedoel, is dat harstikke fout. Het is OG Loc... Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Maar die mod is heel goed en heel mooi? Kan ik die missie ook halen met n00bmode? Want knal ik freddy neer! dus hij is dood missie gehaald! Vliegt hij uit het spel Help? Reageren
SamShine Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je hebt onze beste ruurd toch gehoord? Spel deinstaleren, en opnieuw instaleren daarna een savegame downloaden en misschien daarna nog noobmode erop zetten. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) ik weet waarom freddy uit het spel vliegt je moet hem niet vermoorden maar agtervolgen dan stopt hij en stapt van zijn motor af dan moet je alle vagos en hem vermoorden als je hun hebt vermoord moet je OG loc naar zijn werk brenge mission passed en dan heb je zijn missies geunlockt staat er ook van mission passed even goed lezen ja? Bewerkt: 31 december 2005 door Carl_Johnson2 Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Normaal als je een missie hebt uitgespeeld staat er mission passed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.