gta 88 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 je kunt ook die rocketlauncher die er ligt paken maar het is makelijker om die op de vlieg basis te paken in sanfiero die is namelijk hete gevloelig Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Goeie tip gta88! Ik heb het er meteen even bijgezet. Was feitelijk dezelfde toevoeging als in Toreno's Last Fight in de San Fierro Missies. Dank voor het melden.... Reageren
gta 88 Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 niks te danken wil allen ff helpen zo word het weer een stukje beter Reageren
corvie Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ligt er dan een RocketLancher op de vliegbasis in San Fierro. Waar ligt ie dan ongeveer??? Reageren
gta 88 Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 bij het rondje tussen die 2 water tanks wil je weten hoe je op het vliegveld kunt komen pak een ato en zet die bij de poort en dat hokje spring op de aoto en dan op het hokje je springt er af van het hokje de poort gaat lol je pakt de auto en rijd door de poort klaar en dan ga je naar de bezoekka Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Die poort gaat allang voor me open maar goed... maar wat zijn die Thumbnails dan ofzo... (ik weet er egt teveel van af geloof ik ) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Thumbnail(s) zijn verkleinde toegevoegde plaatjes/foto's. De computer maakt ze kleiner zodat de foto's niet te groot worden. Voeg je een klein plaatje in van 15x15 dan zal er staan "Toegevoegde plaatjes", want immers zijn deze niet te groot . Even ter verduidijking, die poorten gaan alleen open als je genoeg Flying Skill hebt. Als je meer vragen hebt, vraag het dan in het San Andreas fora. In dit fora praten we alleen meer over WikiGTA. Foutjes ect. Ruurd31.. Bewerkt: 3 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.