Michaell Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Als ik m'n eigen muziek in die map plaats en ik ga gewoon gta spelen dan krijg ik op die zender alleen maar van die dom me reclame en ik heb ook al gescant .. wat nu ? help plzz Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Audio options, User tracks en dan scan user tracks. Werkt ckerrrr Reageren
Michaell Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Dat werkt bij mij dus niet in welke map moet ik het dan precies plaatsen ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Hey Michaell welkom op het forum , Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken, daarmee vind je bijna elk probleem. (Zoekfunctie link) Zo staat hoe je precies liedjes moet luisteren. Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen . Zet je zender in de auto wel even op de juiste zender (ik geloof "San Andreas User Files") Veel succes en plezier nog op het forum, Ruurd31.. *Edit: Sorry, voor het vele dik gedrukte. Het is eenmaal belangrijk. Bewerkt: 28 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 In de handleiding van GTA:SA staat precies welke soorten muziek je kunt gebruiken. Kijk eerst even na of jouw liedjes wel afgespeeld kunnen worden in GTA:SA. Verder moet je gewoon de instructies in de post van Ruurd31 (boven deze post) opvolgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.