gboy Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 heb laatste gehoord dat je een programma hebt voor gta waarmee je auto's op bepaalde plekken laat staan en na het saven niet weg gaan. weet iemand hoe dat programma heet? Reageren
Velaro Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Voor GTA Vice City of GTA San Andreas ? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Daar heb je GTA SA place manager voor nodig en nog een programma geloof ik alleen weet de naam niet meer van. Reageren
SWYV Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) laat mij mdat§ maar doen voor jou, want ik heb er nu wat mee ervaring met zo'n programma welke auto's en laat screen maken van waar jij die auto wil spawnen en daarna zal ik coördinaten van maken en dan in mission builder codingen maken en dan aan jou geven aanvraag makn kun jij in dit topic Bewerkt: 28 december 2005 door sonny yoshi Reageren
Fireman Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 het is handiger om het met een IPL te doen dan hoef je geen nieuw spel te starten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.