Thunderking Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Hallo, kan iemand uitleggen wat ik met de missie RIDT moet doen bij GTA SA op de PS2 ALVAST BEDANKT Bewerkt: 28 december 2005 door Thunderking
Barcelona Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Wilt je uitleggen wat RIDT betekent? Ik snap er eerlijk gezegt niks van.
Dizzee Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Het zou wel praktisch zijn mocht je de missie volledig schrijven... Is dat de afkorting ervan ofzo?
Thunderking Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) NEE SORRY! DE MISSIE HEET "LOS DESPERADO'S" Bewerkt: 28 december 2005 door Thunderking
Dizzee Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Welk spel speel jij dan? Er is geen missie die zo heet. Edit: Zeg dat dan eerder. Eerst moet je enkele gangmembers rekruteren. rekruteren kan je doen door op je gangmembers te richten tot ze een pijltje boven hun hoofd krijgen en dan op pijltje naar boven of onder te drukken. Ga dan met je gangmembers naar de plaats die aangegeven staat op de radar. Daar moet je gewoon iedere Vagos die je tegenkomt neerschieten totdat je bij het huis van Cesar bent... En typ de volgende keer in kleine letters.
Thunderking Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 DE MISSIE HEET "LOS DESPARADOS" de missie speelt zich af dat er heel veel rellen in Los Santos zijn. en overal zie je rook
Barcelona Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Dan bedoel je de missie Riot In het begin hoeft je nog niet uit te kijken voor rellende mensen, maar als je bij de oosten van Losantos, moet je goed opassen voor in de fik vliegende motors en veel mensen ontwijken met schoten enzo. Verder kan ik niet veel vertellen over de missie maar veel succes!
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Als hij werkelijk de missie "Riot" bedoeld, moet je eens in de WT kijken. Hier (klik) de link van je missie. Als je "Los Desparados" bedoeld moet met je Grove Gang Members naar Unity Station rijden, daar staan mensen op je te wachten ga je samen Vagos vermoorden. Let goed op, als je een eindje in de missie bent staat erop het dak staat ergens een mens met een rocketlaunger op het dak. Schiet die dan als eerste dood, dan bespaard je veel health en haal je de missie makkelijker. Gebruik een AK-47 of een M4 dat is in die missie erg handig. Ruurd31.. Bewerkt: 28 december 2005 door Ruurd31
Thunderking Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) NOPE, het is de missie na RIOT. gewoon LOS DEPERADOS Samen met Cesar Bewerkt: 28 december 2005 door Thunderking
Thunderking Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 >>> Door patrickW: SCHELD SPAM deleted<<<
Thunderking Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 HEEE :s SORRY wat er net is gebeurd mensen! ik was met een vriend op m'n kamer, ik ging even de pizza in de oven gooien, dus ik zij zo hee neem het ff over. Maar hij heeft dus erg lopen kloten, SORRY voor deze SPAM :O Het zal nie meer gebeuren
PatrickW Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Je was schijnbaar net op tijd met je reactie. Maar dit soort gescheld tolereren we hier niet, dus de komende 24 uur geen nieuwe posts voor jou (en/of je vriend).
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Niet te nieuwschierig gta88. Hij heeft zich misdragen, hij heeft nu een straf. Meer kunnen we niet zeggen, Ruurd31..
Flame^ Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Bekijk eerst altijd WikiGTA voordat je een vraag steld, of gebruik de zoekfunctie. De missie Riot In de missie Los Desparados moet je eerst 2 mensen recruteren, naar de aangegeven plek gaan en dan gewoon de instructies volgen. Je moet gewoon lezen wat er staat, als je dat niet doet is het logisch dat je het niet begrijpt. Ik knal er ook een slot op, dit is altijd te vinden met de zoekfunctie (Search, kijk naar boven ;-) ) . Ook zijn zulke reacties erg onnodig. PM me maar als je denkt gewoon te kunnen posten en weer een vraag hebt.. Locked.
Recommended Posts