Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

dit topic is bedoeling om vb die persoon aan mij vraagt om ik een auto op de zijne gewenste plaats laten spawnen

dus als jij wilt ene auto laten spawnen en jij weet niet hoe en dan zal ik jou zeker helpen met auto's plaatsen :)

ik kan

> auto's plaatsen op de gewenste plaatsen,

> auto's vervangen vb Picador van Ryder naar Jester, Greenwood van Sweet vervangd naar Sentinel enz...

dus vraag ik dan aan jullie om een screen van je gewenste plaats te maken of meerdere screens van meeerdere auto's

maar ik kan ook wapens plaatsen, dus niet alleen auto's, maar ook wapens

dus stel maar en screen erbij zodat ik kun zien waar dat ligt en coördinaten van maken en dan zal ik codingen en dan kan ik die geven aan de persoon die mij vraagt :)

@ moderators, admins, ik weet niet waaar ik dit topic moet posten dus probeer ik maar in dit gedeelte

Geplaatst:
Zouden ze niet beter de Coordinaten zeggen?

vergeet niet dat vb die mensen geen place manager hebt en dan kunnen die dan screens tonen zodat ik kun zien waar het is en dan coördinaten

maar als ze de co¨£ordinaten, is het goed, maar dan kan ik ff rap gaan kijken of het spawnt of niet, zonder screens is het extra zoeken naar die nieuwe spawnplaats he

of als ze coördinaten + zeggen waar het is vb in Blueberry nabij wapenwinkel, of parking in Montgomery, of op einde van landingsbaan in prive luchthaven dan kun ik rapper wete waar te vinden want ik heb speciale mod van gemaakt om als nieuwe spel begint kan ik overal naartoe, ook in San Fierro en Las Venturras

Geplaatst:

maar met scm moet je een nieuw spel starten kun je beter IPL's gebruiken ik vind het nogal onzinning om voor een auto een nieuw spel te starten terwijl het zonder een nieuw spel te starten ook kan .

Geplaatst:

iik wete niet hoe met IPL moet werken om auto's laten spawnen dus maar SCM'en

en ik vind best ook jammer dat elke keer nieuwe spel moet beginnen hoor, maar ik wete niet of dit mogelijk is of niet om met load game te kunnen spelen

Geplaatst:

Met IPL lukt het niet. Tenzij je de auto wilt gebruiken als standbeeld ofzo.

En voor een auto moet je niet een new game starten. Althans dit was niet zo bij VC en GTAIII.

Geplaatst:

Wel om een auto een bepaalde plek te vervangen ;) . Omdat je de main.scm aanpast om de auto op een bepaalde plek te spawnen moet je new game doen. Dit was ook zo bij GTA III en VC.

Geplaatst:

Potverdrie, met de IPL kun je echt wel cars plaatsen hoor, wapens ook :D

Zet onderaan gewoon deze regels neer...

cars

107.2219, -187.5453, 18.56, 90.0, 573, -1, -1, 0, 0, 0, -1, -1

end

Rood is X coordinaat

Groen is Y coordinaat

Oranje is Z coordinaat

Zwart is Rotatie as.

Paars is het ID nummer, de ID nummers kun je vinden in de vehicles.IDE die je weer in de data folder kan vinden.

De rest van de nummers kun je gewoon zo laten staan, je kan er de auto bijvoorbeeld mee op slot zetten enz. Of doen dat het alarm afgaat.

Geplaatst:

ik vind gewoon veeel leuker als nieuwe spel begint want bij mij is het echt gwn te gek want als nieuwe spel begint kun al naar alle plaatsen zonder problemen, wegblokkades zijn er niet lmeer en jij krijgt geen 4sterren

en ook al heb ik de zeldzame auto's laten spawnen zoals euros narbij CJ house en ten westen van die cluckin bell in het zuiden van CJ house ook daar heb ik SWAT van laten spawnen

ook andromada heb ik terug in sspel gehaald laten spawnen op einde van landingsbaan in prive luchthaven

maar goed mensen on topic nu he

moet niet 1autotje geplaatst mag best 100auto's zijn die geplaatst wordt :puh: of 1000wapens geplaatst met extra keiveel kogels, zoals 1 minigun met 999kogels als jij een paar pakt is het al ontelbaar geen cijfers meer in die wapenicoon rechterbovenscherm, ook heb ik gsm laten spawnen maar jij kan er niks mee doen :cab::schater:

Geplaatst:

Mwuhahaha, dan ga ik is wat aanvragen:

-Alle wapens met 999 kogels in het midden van dat pleintje bij CJ's House (screens niet mogelijk, SA staat nog niet op m'n computer, maar dat ga ik er morgen ofzo opzetten)

-Euros bij dat huis tegenover CJ's huis (OG Loc's huis dus)

-PCJ 600 en The Truth's busje bij Ryders huis

-Allesvrije (als je dat kan scripten) Cheetah, allesvrije Infernus, en allesvrije Banshee bij Sweet's huis

-Voodoo en Slamvan op die weg naar CJ's huis

- FBi Truck, BF Injection, en de S.W.A.T. Tank (die je in de laatste missie krijgt) op dat stukje gras bij de weg naar CJ's huis (maar zet ze niet op de locatie van de Tank die daar staat met 100%)

-Als je een Levithan met Skycrane kan scripten, wil ik die graag bij het stadium in Los Santos, dat staium dat rechts van CJ's huis zit (dat grote witte rondje op de kaart), en het liefst wil ik hem op de parkeerplaats

-Bloodring Banger en de Hotring Racer ook daar op de parkeerplaats bij dat stadium

Succes! :D

Geplaatst: (bewerkt)

nu ga ik die scripten en straks of anders mogenochtend geef ik die via rapidshare :)

nu ga ik eraan werken

edit: ik heb ene back up gedownloaden van internet om die te geven aan Need My speed, maar die wilt niet compileren want geeft steeds foutmeldingen over labelcijfers want zo te zien is die beetje anders dan de mijne main.scm dus misschien is die van andere versie

NMS, als jij je gta sa hebt installeerd, zou jij anders main.scm (te vinden in data map in gta sa map)

en daarna uploaden met rapidshare

mijn excuses dat die mission builder niet wilt compileren dus kan ik niet eraan werken

edit 2 voor vandaag => of ik ga dan toch proberen met mijn beste mod die ik later wou uitgeven om te kijken of het zou lukken om tee compileren :)

edit 3 => ik heb trouwens een probleempje met diee the truth auto, ik kan die niet laten spawnen ik weet niet hoe die texture van the truth's auto op een camper te laten plaatsen, ook al lukt dat niet om txd van the truth's auto te veranderen naar originiele txd van gewone camper, weet er soms iemand hoe het moet?

Bewerkt: door sonny yoshi
Geplaatst: (bewerkt)

NMS: ik ben nu eerst aan het controleren of die ingame allemaal te zien en kunnen instappen zonder problemen met mijn main.scm, als het alles goed is, zet ik dan op jouwe inc leviathan met skycrane

nu laatste poging om te zien of het ingame werkt en als het allemaal lukt ga ik dan op jouwe main.scm zetten

edit II:

wat voor wapens wil jij?

op plein van grove street of toch beter op CJ house garage dak?

Bewerkt: door sonny yoshi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...