Robin2130 Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 de mijne is de haitians die haten mij dus dan kan je lekker schieten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Mijne de Cubans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Die zijn ook wel vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 De Mario's :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Cubans moet ik nog ff vijand van worden en ik wil van de Haitians vrienden worden! Die zijn veel beter(vind ik) :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Ik vind de Cubans het leukste, die rotte Haitians halen me steets uit mijn auto :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 ik haat de cubanen maar ze zijn van alle gangs nog steeds de coolste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 ik haat de cubanen maar ze zijn van alle gangs nog steeds de coolste Ja en zeker met die Cuban Hermus!!!!, wat een onwijs lekkere auto is dat!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Ik vind de Cubans ook het leukste, de Hermes is geen echte spannende auto, maar de Cuban Hermes is mooi beschilderd, en ook nog eens opgevoerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 die hermes heb ik nog verder opgevoerd wel kicke hij gaat nu 377km/u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 gewoon mijn eige gang natuurlijk.... die hebben tenminste goede wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.