ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hey! Heb een vraage je kijk! bij de bestuuring staat dat je kan dalen/omhoog (vliegtuigen) gaan met z/w maar bij mij is dat anders het is met NUM9 en NUM6 En als ik dan ga kijken bij men options dan zie ik nergens waar ik dit kan veranderen? k Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Dan moet je Restore Deflauts" doen. Dit kun je vinden onder "Options", "Controller Setup". Dan staan alle instellingen weer ingesteld zoals je R* het geprogrammeerd had, dus standaard. Je kunt het ook zo instellen zoals jij wilt. Dat doe je onder "Redefine Controls". Dan staat er "foot controlls" en "vichicels controls". Dan kun je eht zo installen zoals jij wilt. Voor ter voet en ter voertuig! Veel succes, Ruurd31.. Bewerkt: 28 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ja dat weet ik hoor. het is gewoon standeart zo! had het al met vc en zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.