jann Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ik wil een savegame downloaden (100% op gtagames). als ik op het disketje klik heb ik de keus : -openen -opslaan -annuleren ik kies opslaan op userfiles san andreas ik ga naar userfiles en dan zie ik: -vanalles en -100_savegame_by_zeemon RAR-bestand 52 KB zit ik tot hiertoe verkeerd zeg het dan ,zit ik goed lees dan verder Hoe kan je het RAR-bestand vervangen? ze zeggen bestand uitpakken, maar ik heb de keus: -bestanden uitpakken -hier uitpakken -uitpakken in 100_savegame_by_zeemon\ ik heb ook winrar geinstalleerd wat doe ik dan , help me alstublieft Reageren
Flame^ Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Je had beter in Mijn documenten of iets dergelijks kunnen uitpakken, maar dat maakt niet uit. Doe gewoon "hier uitpakken" en verwijder alle onnodige bestanden. (Dus de bestanden die niet de savefile zijn) Nu zou het gewoon moeten werken als het goed is. Reageren
Dizzee Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hier is een voorbeeldje; Je klikt op het .rar bestand van de savegame om het te openen. Je selecteert de savegame. (op de screen in het lichtgrijs weergegeven) en drukt dan op Uitpakken in Bij doelpad plaats je de bestemming van de savegame. (zie voorbeeld screen, is ook de locatie die jij moet nemen) Plaats alles zoals op de screenshot is weergegeven en druk dan op ok. Nu zou je de savegame moeten zien staan in San Andreas. Reageren
jann Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 hoe kan bepalen waar die savegame in mijn "load game" komt te staan (1,2,3...? Reageren
Dizzee Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Alle savegames hebben een naam. bv. GTASAsf1.b die 1 zorgt ervoor dat de savegame in slot 1 komt te staan. Dus door die te veranderen, bepaal je het slot waar de savegame moet komen. Reageren
jann Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 sorry dat ik je daar mee lastig val hoor maar als ik dus die savegame opsla in mijn userfiles dan staat daar 1 bestand:100_savegame_by_zeemon RAR-bestand 52 KB en als ik doe wat jij zegt blijft dat bestand juist hetzelfde Moet ik dan de naam"100_savegame_by_zeemon" veranderen in GTASAsfx.b ? Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) neehee, je moet eerst uitpakken, en je pikt het bestand GTASAsfx.b eruit dat doe je in je user files. Start GTA SA op en load savegame X (X=savegame slot, dat moet je veranderen in een cijfer 1 t/m 8 ) duidelijk? Bewerkt: 28 december 2005 door ikt Reageren
jann Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 van dat vorige moet je niets meer aantrekken want dat probleem is opgelost maar het volgende: alles lukt maar als ik dan load game doe ja dan zie ik dat game daar staan maar dan begint dat met een nieuwe game(de titel van dat game klopt volledig alleen als je het wilt begginnen spelen kom je terug op de luchthaven van los santos) Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) LAAD ""END OF THE LINE"" Sorry voor dat lettergrootte, had hem op Caps lock staan) Bewerkt: 28 december 2005 door ikt Reageren
jann Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ja heb ik gedaan ik krijg er daar 2 van (15 jun 2005) ik laad er eentje en het doet nieuw game ik heb ook al vele andere save-games gedownload en altijd hetzelfde Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) ?? :S ik stuur je morgen een werkende savegame. EDIT: Hier is hij: http://rapidshare.de/files/10002261/GTASAsf4.b.html Nog een x edit: mijn klok loopt voor Bewerkt: 28 december 2005 door ikt Reageren
jann Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ok echt bedankt dat je me wil voorthelpen. ik heb daarjuist alle savegames van gtagames geprobeerd en altijd staat er dat wel bij load game en altijd begint hij nieuw game. Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 kijk uit, misschien is die savegame gemod maar dan stuur ik wel een nieuwe Reageren
jann Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 sorry maar ik klik op free vanonder , wat moet ik dan downloaden wat je kunt er zoveel dinges downloaden? Reageren
jann Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 laat maar ik heb het al gevonden en ik heb het gedownload ,dan staat daar "desert tricks" als het juist is maar dan start hij weer nieuw game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.