Smeets Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik had dit probleem al eens eerder gelezen op het forum maar toen had ik er nix mee te maken maar nu... eerst had ik win 98 en daar deed ik gta2 op mappe nu heb ik een pc met winXP en nu doet de editor het niet meer... kan iemand mij helpen Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Download hem eens opnieuw. Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 @ Velaro: Wat heeft dat voor zin? @ Halvegare15: Wat zijn de precieze problemen? Het is bekend dat Windows XP problemen geeft, maar het hoeft niet altijd onoverkoombaar te zijn. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik weet niet zeker of het werkt, maar probeer is naar de .exe te gaan (icoon is teken van GTA2). Rechtermuisknop => Eigenschappen => Compatibiliteit => Vink bovenste hokje aan => Kies Windows 2000. Als dat niet werkt zou je misschien ook nog Windows 98 / Windows Me kunnen kiezen. Dit werkt niet altijd, maar af en toe heeft het zin. Geen idee of het bij GTA2 werkt. Bij mij deed GTA2 het dacht ik gewoon op Windows XP Home SP2. Reageren
Smeets Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 http://img340.imageshack.us/my.php?image=editor8iy.png zo ziet mijn editor er uit heb nix gedaan alleen de map geopend Reageren
need my speed Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Mmm, hier was al iets over gezegt, gebruik de zoekfunctie is, dan weet ik zeker dat je bij het antwoord komt. tevens heb je ook de verkeerd tiles geopend. Reageren
Smeets Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik heb de zoek functie gebruikt maar heb niks gevonden maar ik zei toch al dat ik niks had gevonden wil je me dan op z'n minst het topic geven waar staat hoe mijn probleem moet opgelost worden..? tzou fijn zijn dan!! Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Een soortgelijk probleem kun je in dit topic vinden. Om te beginnen moet je de juiste tiles laden. Je hebt level 3 geopend, daar hoort bil.sty bij. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb ook zoiets, op mijn XP(een behoorlijk chille en dat zeg ik niet om op te scheppen maar vragen te voorkomen) doet gta2 het niet(hij loopt onwijs vaak vast), en op de computer van mijn vader die er een minuut over doet om(bij wijze van spreken) google om te starten, doet het het perfect zonder ook maar schokkerig te bewegen. Weet iemand hoe dit komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.