eentonig Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Het racen met deze wagen op de ondergrond wil me maar niet lukken. En ik begin het plezier in het spel er zelfs door te verliezen. Ik heb al ter ontspanning een tijdje 'politie-schieten' gedaan, maar ik ben het nu gewoon beu! Wie wil er die effe uitrijden? Dank U. Ik heb zo dicht mogelijk bij de missiestart gesaved, cheats zijn toegelaten (zolang je het spelplezier er achteraf niet mee om zeep helpt natuurlijk) Dank je. GTASAsf2.b
Mikeyyy Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Ik doe hem wel als het lukt! Ik probeer hem morgen wel moet nu stoppen Tot morgen Greetz Mike,, Bewerkt: 28 december 2005 door Mikeyyy
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Welkom op het forum Eentonig , Ik doe hem wel ff , Mickeyy is nu toch offline! [ b]Gehaald:[/b] Geen cheats en beloning. Veel succes verder, RUurd31.. Bewerkt: 29 december 2005 door Ruurd31
Mikeyyy Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ja moest stoppen! Greetz Mike,,
eentonig Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Héél hard bedankt. Zowel Ruud31 als Mikeyy. Nu kan ik weer een tijdje verder boeren (tot de volgende race die me nekt ) Leuk forum hier trouwens. Ben al een tijdje aan het meelezen, maar nu pas ingelogd om de missie aanvraag te kunnen doen. Heb al veel tips en hints kunnen meepikken. >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag voltooid. Slotje<<<
Recommended Posts