Juju Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb hulp nodig met de Sims 1, in Maak wat van je leven ben ik nu bij level 3, en daar kom ik niet uit, ik moet men huis opknappen, en met een van Dirks vrienden van een feest vertrekken hulp? Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 The Sims maak wat van je leven? Die bestaat niet hoor. Bedoel je niet The Sims Bustin' Out? Reageren
SamShine Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Vertel er ook even bij op welke console je de sims hebt, wat ik snap niks van je post. Ik weet dat je op de DS een verhaallijn hebt maar op de PC niet. Reageren
Juju Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 In DE SIMS 1 is er een speltype maak wat van je leven ik ben bij level 3, en het is moeilijk dus ik vraag tips Reageren
Talietje Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 heb je het op ps2 of op de pc...? Reageren
gta3 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 bij de sims ken je niet echt geholpen worden Het is moelijk maar Ga naar cheat,tips site voor de pc ik heb van deze site veel gegoor niet gezien ga ander naar google om de zoeken hoop dat je er wat aan heb En als je cheat wil voor de ps2 L1,L2,R1,R2 tegelijk indrukken en typ in freeall (gratis spullen als het fout ik heb dit ff uit me hoofd gehaald) Reageren
Nielok Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hier haal ik mijn Cheats vandaan ik heb The Sims: Bustin Out en The Urbz: Sims In The City cheats zijn veel gemakkelijker om je vaardigheden en zo te trainen (vooral de gnome in The Sims:Bustin Out) Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik ben niet zo voor de sims ;,ik vind de sims games belachelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.