Froodooo Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Vanaf nu zet ik mijn nieuwste Sigs in dit topic. Als ik weer een nieuwe Sig heb gemaakt, dan post ik die hier, en in een nieuwe post. (Deze is niet echt goed gelukt...) _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ Bewerkt: 2 januari 2006 door Froodooo Reageren
Froop Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Je gebruikt alleen maar pure pixelstretch, meer niet. Je maakt een background, zet je render erin, pixelstretch, tekst en klaar. Gooi er eens wat filters over heen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ok, bedankt. Dit zijn toevallig alleen pixelstretch. En er zitten echt wel wat filters overheen hoor. Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Nieuwe Sig: Rate?! Reageren
The Mafia Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mooi gemaakt 9/10. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mooi Ik geef een 8.7/10 Mvg,Velaro Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Nieuwe Sig: Rate?! Mja ziet er goed uit kvind de tekst niet mooi. er zit nog steeds een pixel str in. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Text past niet maar ziet er beter uit dan de andere. Probeer eens iets anders dan een pixelstretch ! Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar er zit helemaal geen pixelstretch in die Sig. Het is gedaan met Motion Blur en een paar filters eroverheen... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Links en rechts zie je toch duidelijk een pixelstretch. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Komop jongens, geef cijfers en tips. Mijn cijfer luid: 9/10! Prachtwerk, vooral dat je na die tips hebt gedaan. Veel succes, Ruurd31.. Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar er zit helemaal geen pixelstretch in die Sig.Het is gedaan met Motion Blur en een paar filters eroverheen... Pixelstretch is het uit elkaar halen van de kleuren van de render. Als je dus op de echte manier pixelstretch doet dus met zo'n lijntje over de render, en dan uit elkaar trekken dan trek je kleuren uit de render. Dit is eigenlijk precies hetzelfde als motion blur, alleen gebeurt het op een ander manier, ook daar trek je de kleuren uit de render. Met motion blur kun je het schuin, liggend recht doen. Vele vinden pixelstretch wat *noob*, omdat je eigenlijk al een bijpassend achtergrond hebt met de zelfde kleuren. Als je echt iets speciaals wilt doen met pixelstretch (wat eigenlijk vroeger best nieuw was met sigs) moet je wat coole filter eroverheen doen, door de pixelstretch heen. Verder zijn je sigs niet verkeerd, maar geef er wat meer speciaals aan. Probeer ook iets meer aan je tekst te werken. Het hoeft niet zo druk, het kan ook simpel, en de opacity wat lager bijvoorbeeld. Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Oke, bedankt voor je uitleg en tips, .Levi. Ik heb weer een nieuwe Sig gemaakt. Dit keer zonder Motion Blur voor de achtergrond, maar simpelweg met ColorBalance. Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vind hem niet zo heel erg mooi. Ik weet niet, je mist gewoon iets. 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.