Juice Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Wie weet er nog leuke games voor de GameCube? Ik wil graag nog een game voor de GameCube kopen maar ik weet geen leuke. Ik zat de denken aan Soul Calibur II. Alleen die is 16+. Is het echt zo bloederig, erg, weet ik veel wat dat het voor 16+ moet zijn? Ik heb op Gammo gekeken naar het filmpje, volgens mij valt het best wel mee, maar toen keek ik op Internet, blijkt hij 16+ te zijn. Iemand een antwoord? Juice Reageren
Eli R Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Mijn broertje van 11 speelt soul caliber II met plezier, dus het zou best kunnen, ik vind em zelf niet bloederig, maar ik ben ook wel wat gewent. Lijstje goede games: Paper Mario II Zelda the WindWaker Mario Party 5 Super Smash Bros. Melee. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Resident Evil 4! Zeker een top game @Eli_R Mario Party 6 is ook al uit Bewerkt: 29 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Juice Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Mijn broertje van 11 speelt soul caliber II met plezier, dus het zou best kunnen, ik vind em zelf niet bloederig, maar ik ben ook wel wat gewent.Lijstje goede games: Paper Mario II Zelda the WindWaker Mario Party 5 Super Smash Bros. Melee. Thanks. Dan ga ik denk toch voor Soul Calibur II. Ciao! Juice Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Batallion Wars is zeker een aanrader, ik zou zeker eens overwegen voor deze te spelen. Reageren
BaasB Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Resident Evil 4!Zeker een top game @Eli_R Mario Party 6 is ook al uit Juice vraagt of Soul Calibur II niet te bloederig is omdat het een 16+ spel is, en jij raadt hem een 18+ spel aan En als je van sport houdt is FIFA 06 wel een aanrader vind ik Bewerkt: 29 december 2005 door BaasB Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 James Bond NightFire Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Resident Evil 4! Zeker een top game @Eli_R Mario Party 6 is ook al uit Juice vraagt of Soul Calibur II niet te bloederig is omdat het een 16+ spel is, en jij raadt hem een 18+ spel aan En als je van sport houdt is FIFA 06 wel een aanrader vind ik Resident Evil 4 is 16+ wel bloedderig.. moest dat niet ofzo? Reageren
Juice Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Mijn broertje moet hem ook kunnen spelen zonder nachtmerries.. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) geloof me Soul Calibur 2 is egt een mega aanrader..... hij is egt niet bloedirig en het is niet een duister vegt spel.. het zijn vrolijke kleuren...prachtige vegt levels...je broertje zal er ook van genieten supersmash bros is ook egt heel vet.. Bewerkt: 31 december 2005 door Pimp_Killer Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Misschien is dit wat voor jou? Bewerkt: 31 december 2005 door General Lee Reageren
Young_Buck Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Super Smash Brothers:P is ook vechten maar zonder bloed. Ook een vet spel is James Bond --> Anything or Nothing Verder heb ik Mario Party 5, niet echt een aanrader na veel te hebben gespeeld wordt hij saai. En Def Jam Vendetta. Voorderest koop ik alleen maar PS2 games eigelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.