Pietje II Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Hallo iedereen! 's Nachts zie ik soms in Vice City een grote, gele lichtgevende wolk. Ik vind dit een best raar verschijnsel, hoe kan dit nu 's nachts? Nou zat ik zo te denken, op de radiostations hoor je wel eens die reclames van Pastor Richards Salvation Fund, en daar hoor je in dat Pastor Richards dingen zegt dat de wereld vergaat en dergelijke, heeft die wolk daar misschien niet iets mee te maken? Want in die reclame wordt ook gezegd dat zeeën geel worden en zo, die wolk is ook meestal nogal geel. Misschien wel wat ver gezocht, maarja, ik moest ook maar iéts bedenken. Maarja, weet jullie misschien wat die wolk voor moet stellen? Ik vind het een best vreemd ding, eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Geef eerst eens een screen, dan weten we waar je het over hebt, en je moet het absolúút niet met de radio in vergelijking zetten, dat is al eerder gezegd, de radio's zijn allemaal willekeurige muziekbestanden die allemaal tegelijk afgespeeld worden, maar waar er maar één van tegelijk naar geluisterd kan worden. Ze hebben dus niks met andere omstandigheden in Vice City te maken. In SA is dit anders, maar bij VC is het nog gewoon zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Misschien dat het gewoon een Politie helikopter was of gewoon een Skimmer die rondvliegt. Zoals hierboven is gezegd, hebben we een screen nodig om te kijken. Het is best raar, maar ik denk dat het gewoon een foutje is of gewoon een helikopter of Skimmer. Vice City vergaat?! Hahaha, dat kan niet want het is een game en als de stad vergaat kan je het niet meer spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Geef eerst eens een screen, dan weten we waar je het over hebt, en je moet het absolúút niet met de radio in vergelijking zetten, dat is al eerder gezegd, de radio's zijn allemaal willekeurige muziekbestanden die allemaal tegelijk afgespeeld worden, maar waar er maar één van tegelijk naar geluisterd kan worden. Ze hebben dus niks met andere omstandigheden in Vice City te maken. In SA is dit anders, maar bij VC is het nog gewoon zo. Oh nee, dit heeft niks met gekoppel van radiobestanden te maken. Ik bedoel gewoon dat ze in die reclame zeggen dat de wereld vergaat en dergelijke, ik bedoel niet dat als die reclame op de radio is dat je dan ook tegelijk die wolk ziet. Je ziet die wolk ook niet élke nacht, misschien maar 1 keer in twee weken. Maar goed, hier de screen: En hier er nog één: (Sorry voor slechte kwaliteit ik GTA:VC op de PS2 ) Misschien dat het gewoon een Politie helikopter was of gewoon een Skimmer die rondvliegt. Zoals hierboven is gezegd, hebben we een screen nodig om te kijken.Het is best raar, maar ik denk dat het gewoon een foutje is of gewoon een helikopter of Skimmer. Vice City vergaat?! Hahaha, dat kan niet want het is een game en als de stad vergaat kan je het niet meer spelen. Het is absoluut geen helicopter of skimmer, deze wolk is net zo groot als een wolk die je overdag kunt zien, alleen zie je deze 's nachts en geeft ie licht. En ik zeg niet dat die wolk persé iets met de voorspellingen te maken heeft van Pastor Richards, in eerste instantie wilde ik weten wat die wolk nou eigenlijk moest voorstellen. Bewerkt: 29 december 2005 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Is dat niet dat ster achtig iets? Die zi ik ook wel vaak, ik noem hem de noorderster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Is dat niet dat ster achtig iets? Die zi ik ook wel vaak, ik noem hem de noorderster. Nee, het is absoluut niet sterachtig. Het is een grote lichtgevende wolk, je zou kunnen zeggen dat het een nevel is, bijv. de Andromada nevel ofzo die je ziet, maar dan wel extreem groot. (O ja, voor de genen die niet weten wat zo'n nevel is, dat is net als de melkweg waar wij in zitten een heleboel sterren en planeten en zo bij elkaar. die sterren geven licht, zo lijkt het net van een afstand een grote wolk alles bij elkaar.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Om wat voor tijd in het spel komt het dan voor? Ik denk namelijk dat het te maken heeft met de zonsopgang, als je naar de richting kijkt waar de zon opkomt zal je zien dat de lucht eerst een beetje geel/oranje achtig is. Daarom vermoedt ik dat jij het niet elke nacht ziet omdat je dan waarschijnlijk een andere kant op kijkt. Maar het is maar een gok hoor, zelf heb ik die wolk nog niet gezien maar ik denk dat het daar gewoon mee te maken heeft.... Als er bijvoorbeeld een storm op komst is zie je ook een hele grote (beetje draaiende) wolk die op een rookwolk lijkt, das net zoiets toch?... Groetjes Bewerkt: 29 december 2005 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Om wat voor tijd in het spel komt het dan voor? Ik denk namelijk dat het te maken heeft met de zonsopgang, als je naar de richting kijkt waar de zon opkomt zal je zien dat de lucht eerst een beetje geel/oranje achtig is. Daarom vermoedt ik dat jij het niet elke nacht ziet omdat je dan waarschijnlijk een andere kant op kijkt. Maar het is maar een gok hoor, zelf heb ik die wolk nog niet gezien maar ik denk dat het daar gewoon mee te maken heeft.... Als er bijvoorbeeld een storm op komst is zie je ook een hele grote (beetje draaiende) wolk die op een rookwolk lijkt, das net zoiets toch?... Groetjes Ja ik dacht eerst ook dat het de zon was, maar om twee uur 's nachts gaat de zon volgens mij nog niet op. Maar goed, ik heb nu de screens geplaatst dus kijk er maar eens naar. (Op een screen is het al 4 uur, maarja, helaas kwam ik er toen achter om die screen te maken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Om 4Uur gaat de zon nog niet op nee,is het geen bug ofzo ? Of probeer eens door die wolk te vliegen.Dan zie je hem beter Bewerkt: 29 december 2005 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Om 4Uur gaat de zon nog niet op nee,is het geen bug ofzo ? Of probeer eens door die wolk te vliegen.Dan zie je hem beter Je kan nie door die wolk heen vliegen, heb ik wel geprobeerd, die wolk gaat helemaal toot aan de horizon waar je dus niet kan komen, omdat daar het spel gewoon ophoudt. En het lijkt me geen bug, ik heb dit verschijnsel meerdere malen meegemaakt, en het ziet er te echt uit voor een bug, als je begrijpt wat ik bedoel. En bovendien blijft die wolk heel de nacht staan, zelfs als de zon opkomt, maar rond acht uur 's morgens zie je die wolk niet meer. Bewerkt: 29 december 2005 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 There Are Aliëns in The House! Ik denk dat dit nu ook gewoon een bug is aangezien je het iedere nacht ziet. Wat zou het anders kunnen zijn? Aliëns komen in het spel niet voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) There Are Aliëns in The House! Ik denk dat dit nu ook gewoon een bug is aangezien je het iedere nacht ziet. Wat zou het anders kunnen zijn? Aliëns komen in het spel niet voor. Nee! Ik zie het niet elke nacht! Ik zie misschien die wolk maar 1 keer in de twee weken ofzo (gametijd) En ik denk nou niet zodadelijk dat het een bug is, die wolk is heel duidelijk, hij ziet er mij te echt uit voor een bug, als je begrijpt wat ik bedoel. En oh ja, ik denk nou niet dat het iets met aliëns te maken heeft, hoor. Bewerkt: 30 december 2005 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Dan blijft het zoiets als een mysterie. Ik heb dit nog nooit gehad, maar ik ga zometeen even VC spelen, en ga ik kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Dat is de zon die jij niet meer kunt zien omdat hij te ver gezakt is maar nog wel via het water op de wolken weerkaatst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Dat is de zon die jij niet meer kunt zien omdat hij te ver gezakt is maar nog wel via het water op de wolken weerkaatst! Ja, dat zou het best weleens kunnen zijn! Goed gedacht, MRkookie! Had ik eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenken. Wel raar dat het niet elek keer is. Soms zijn die wolken heel groot maar ook in het noorden of het zuiden van het spel. Da's raar, want de zon komt op in het oosten en gaat onder in het westen. En wat ook raar is, om 2 uur 's nachts zal de zon toch wel helemaal aan de andere kant van de aarde moeten zijn. Vreemd dat je dan die weerkaatsing nóg ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.