The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Onderwerp: Natuur Soort design: Signature Size design: 350 x 130 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Mijne is iets kleiner maar die van jou als je dat wilt mag ook wel iets kleiner zijn naja hier is die van mij. Bewerkt: 29 december 2005 door The Mafia
Vincenzo Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Het is mijn eerste Photomanipulatie, dus hij is niet heel erg goed. Ik heb hem niet kleiner: Edit: Ik zie dat ik een typefout heb! Even wachten met stemmen. Edit 2: Laat maar ik krijg het niet voor elkaar. Het stemmen kan beginnen! Bewerkt: 29 december 2005 door Vincenzo
Froodooo Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Nou, ik let bij het stemmen niet op die typefout hoor... Vincenzo Ik vind het een heel rustige Sig, maar wel een beetje vaag. Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi. The Mafia Ziet er wel grappig uit, maar dat gras is té groen geworden vind ik. Dat had best wel iets minder gekund. Verder vind ik hem er goed uitzien. Mijn stem gaat naar The Mafia. Succes nog allebei!
Xavu Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Vicenzo: Eigenlijk heb je ehm met drie pattern zegmaar VERKLOOT (of is het gen pattern?) The Maffia: Niet mooi dat felle en voortaan de tekst helemaal op het plaatje zetten Maar kstem toch op The Maffia omdat je (helaas) die van vincenso niej echt nature kan noemen Veel Succes verder mannen (vicenzo jij kan veel beter)
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik stem ook opo The mafia. DIe heeft gewoon erg mooie kleuren.
The Italian Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Mijn stem gaat naar Vincenzo ,omdat ik z`n sig mooie kleuren vindt hebben en die tekst ergoed bij past ondanks de typefout Die van de The Mafia vindt ik het plaatje mooier maar het gras vindt ik veelste licht is net alsof er neon erop is geplaats en dan doet bij mij de das om dus stem:Vincenzo
Blastov Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Mijnw naar The Mafia, mooie kleuern
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Vicenzo, een hele mooie rustige signature! Veel succes verder, Ruurd31..
XboxGta Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik vind die van Vincenzo het mooist want bij The Mafia vind ik het iets te felle kleuren en bij Vincenzo zijn het zachtere kleuren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) *Gedelete omdat ik alhad gestemd* Had het niet gezien sorry. Bewerkt: 31 december 2005 door ~> GizmO <~
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik stem op The Mafia ik vind de kleuren mooier Mvg,Velaro
The Italian Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Offtopic: ik merk ineens dat de topicnaam veranderd moet worden naar The mafia VS Vincenzo en tot wanneer mag je stemmen ik zal wel een post sturen naar een admin
Recommended Posts