San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Die van The Mafia heeft meer sfeer, dus mijn stem gaat naar The Mafia
Vincenzo Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Wanneer is deze eigenlijk afgelopen? Op dit moment staat het: Vincenzo:3 The Mafia:6 EDIT: Ik had The Italian post niet gezien. Bewerkt: 1 januari 2006 door Vincenzo
Juice Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 De battle had gisteren al afgelopen moeten zijn. Ik stem trouwens op Vincenzo. Vote: Vincenzo
The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) De battle had gisteren al afgelopen moeten zijn.Ik stem trouwens op Vincenzo. Vote: Vincenzo Geld niet meer. Vincenzo mooie kleuren Geld niet meer. De battle is al afgelopen. Bewerkt: 2 januari 2006 door The Mafia
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De battle is al afgelopen. Dan moet je pmen naar slimm of levi. Die sluiten jouw topic en geven je een punt in de ranking.
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De battle had gisteren al afgelopen moeten zijn. Ik stem trouwens op Vincenzo. Vote: Vincenzo Geld niet meer. Vincenzo mooie kleuren Geld niet meer. De battle is al afgelopen. Dat moet Slimm en Levi zelf weten dan tellen die stemmen niet.
.Levi. Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als The Mafia eens goed de regels had gelezen had hij kunnen weten dat je een punt binnen kon halen als je dat binnen 2 dagen had gemeld. Doe je dit niet.. Dan krijg je ook geen punt, en als je tegenstander in de ranking stond en hij had verloren dan kreeg hij -1, maar meld je het niet dan krijgt hij ook geen -1 en jij geen +1. Topic closed.
Recommended Posts