Mikeyyy Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Hoi Ik ben nu bij een missie Monster Met op de rader het icoontje ? ik heb hem net gedaan ik zat net 1 sec. naast ik heb nu geen zin meer om dat helestuk te rijden vandaar deze aanvraag. Ik heb gesaved bij een huis ga door de deur en dan loop je door en dan ben je weer buiten je ziet een rode cirkel doe die missie! Je mag cheaten als het nodig is. AUB geen mods. Alvast bedankt! Greetz Mike,, Hier is de save game (klik) Bewerkt: 29 december 2005 door Mikeyyy
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Als ik de missie Monster wil starten blokkeert mijn PC,ik heb het wel 3 keer opnieuw gedaan,iemand anders zal dus deze missie moeten doen. Bewerkt: 29 december 2005 door Velaro
Mikeyyy Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Als ik de missie Monster wil starten blokkeert mijn PC,ik heb het wel 3 keer opnieuw gedaan,iemand anders zal dus deze missie moeten doen. Oke Bedankt voor het proberen Greetz Mike,, (einedlijk me eerste bolletje ! ) Edit:Tanks Ruurd31 ben je heel dankbaar!! Greetz Mike Bewerkt: 29 december 2005 door Mikeyyy
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Ik doe deze ook wel! Tot zo, Mike! Ruurd31.. Gehaald: Beloning was $3000,-. Geen cheats of mods gebruikt. De savegame zit in de bijlage! Ruurd31.. >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag voltooid. Slotje <<< Bewerkt: 29 december 2005 door Dizzee
Recommended Posts