Samurai Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik ben een beginnende Photoshopper Ik wil graag een userbar maken, maar ik weet niet wat het lettertype is die de meeste userbars hebben. Reageren
Slimm Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Een bitmap/pixel lettertype Zie hier. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik ben een beginnende PhotoshopperIk wil graag een userbar maken, maar ik weet niet wat het lettertype is die de meeste userbars hebben. Ik gebruik altijd visitor als je hem hebt gedownt moet je alleen brk 2 installeren dat is de goeie! Reageren
Xavu Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Yep visitor is the font Reageren
Sw33t Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Hoe noem je dan zo'n grote afbeelding in je onderschrift zoals bij Bjorn? Reageren
M4X Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Hoe noem je dan zo'n grote afbeelding in je onderschrift zoals bij Bjorn? Zo een grote afbeelding noem je een 'signature', in het Nederlands betekent dat je handtekening. Deze kan je instellen bij Lid Menu -> Instellingen (rechtsbovenin). Let er wel op dat je handtekening maximaal 500x150 pixels mag zijn en maximaal 100kb mag bedragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.