gtapancake Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 hey mensen, ik heb een probleem:zowel bij san andreas, vice city, en gta III crasht het spel na het laden.. we hebben pas nieuwe ram geugen (512 mb) dus hebben we nu in totaal 768 mb intern geheugen. mijn broer dus XP opnieuw instaleren en C schijf schoongemaakt alles heel leuk en mooi.... pc is ook sneller. voordat XP was geinstalleerd had ik hetzelfde probleem maar toen had ik het opgelost ik had een oudere NVIDIA driver geinstalleerd en toen deed alles het prima... ik weet aleen niet meer welke driver dat was zou iemand het weten ? of een alternatiefe oplossing? alvast bedankt, pancake Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Het zou aan de drivers kunnen liggen, maar ik weet niet welke je moet hebben omdat ik niet weet welke videokaart je hebt. Ga naar Start => Uitvoeren => Typ dxdiag => Ga naar het tabblad Beeldscherm => Kijk in het blok linksboven. Misschien kun je het ook zelf vinden op de site van NVIDIA. Reageren
gtapancake Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 ik denk niet dat het aan mijn driver ligt want voorheen deden alle gta games het nog perfect. ik heb ook de nieuwste driver geinstalleerd. Naam: NVIDIA Geforce2 MX/MX 400 Fabrika: NVIDIA chiptype: Geforce2 MX/MX 400 Dac-type: integrated ramdac totaal geheugen: 64 mb huidige 1280 x 1024 (32 bits)(60hz) Beeldscherm: Plug and play monitor Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Het geheugen van je kaart is wel weinig. Maar het zou er net mee kunnen doorgaan. Wat zijn je specs van de rest van je PC? Ikkes. Reageren
gtapancake Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 microsoft windows XP professional versie 2002 (niet legaal) service pack 2 AMD athlon processor kloksnelheid: 1.21 GHZ, 786 MB als dat is wat je bedoelt, het ligt verder niet aan me grafische kaarten ofzo want alle gta games deden het voorheen prima zoals in mijn eerste post Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Wat heb je gedaan zodat hij het niet meer deed. Wat is dus het laatste dat je op je pc deed en dat hij daarna chrash-te? Ikkes. (ps. Koop windows legaal ) Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Beste, Voor de minimale eisen heb je Geforce 3 nodig. Jij hebt Geforce 2. Ik denk dat dit het probleem kan zijn. Minimale systeemeisenProcessor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Bewerkt: 30 december 2005 door Gangsta Reageren
gtapancake Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Beste,Voor de minimale eisen heb je Geforce 3 nodig. Jij hebt Geforce 2. Ik denk dat dit het probleem kan zijn. Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer euhm ik denk het niet, voorheen deed hij het perfect zoals ik al zei..... @ikkes: ik denk dat het laatste wat ik heb gedaan is een nieuwe driver instaleren dus ik zal nu even uitpluizen welke driver misschien wel werkt. Reageren
[not verified] Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Koop gewoon een nieuwe videokaart, en je probleem is opgelost Reageren
gtapancake Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 hmmm.. jah dat moet dan maar hoe veel gaat dat mij ongeveer kosten? en welke zou ik dan moeten nemen? Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Aan te raden is de Nvidea Gforce 6 series. Dit zijn goede kaarten maar je moet wel diep in de buidel tasten! Ze zijn 100 tot 300 euro het ligt eraan welke je neemt. Maar je moet geen kaart van 50 euro kopen want die zo SA misschien net aankunnen maar als er een nieuwer zwaarder spel uitkomt en die koop je kan je kaart hem zeer waarschijnlijk niet aan en moet je weer een nieuwe kaart kopen. Dus ik raad je aan een Nvidea Gforce 6 series kaart te nemen. Ikkes. Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Even een tussendoortje: Een nVidia Geforce 6200LE, is dat een Geforce 6 serie? Want ik snap het nu niet echt. Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Volgens mij is dat een 6 serie. Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ja dat is een 6 serie. Eigenlijk heet het 6000 serie want je heb bijvoorbeeld ook de 6600 en 6800. Maar het is inderdaad een 6 serie. En het is ook een van de goedkoopste uit die serie . Ikkes Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ja dat is een 6 serie.Eigenlijk heet het 6000 serie want je heb bijvoorbeeld ook de 6600 en 6800. Maar het is inderdaad een 6 serie. En het is ook een van de goedkoopste uit die serie . Ikkes Bedankt. Nu snap ik het eindelijk. Sorry voor de ''tussendoortje''. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.