[not verified] Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 by je grafische kaart zat er toch ook een cd met een verouderde driver? greetz Reageren
gtapancake Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 :O dat zou ik niet weten mijn broer flikkert alles op de pc en alles er van af hij instaleers alles enzow. zou best kuinnen maar ik ga even alle drivers nog eens langs, als het werkt vertel ik ut hier wel greetz. Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Probeer anders de driver die op je bijgeleverde CD staat te instaleren. Misschien doet hij het dan wel. Ikkes Edit hieronder: Mooi zo! Nog veel plezier met San Andreas! Bewerkt: 2 januari 2006 door Ikkes Reageren
gtapancake Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik zeg u met grote trots: " Hij werkt weer! " ik heb namelijk een oude driver geinstalleerd: nvidia 56.72 hier te downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.