ejvisje Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Hey, Ik ben nu bezig met de missies van 'Learning to Fly' bij verdant maedows ofzo. En ze lukken wel aardig, alleen nu ben ik bij 'Destroy Targets', je moet dan met een helicopter 3 trucks en daarna 2 auto's kapot schieten. En die lukt me gewoon niet! En ik wil eigenlijk gewoon lekker verder. Nu is dus mn vraag, kan iemand die voor mij halen, en dan bedoel ik alleen die 'Destroy Targets' zodat ik dan die andere 'Learning to Fly' missies verder zelf kan proberen. In de savegame is CJ al bij de airstrip dus je hoeft alleen maar even dat kamertje in te lopen en dan in de rode marker. Plz geen cheat/mod. Bij voorbaat dank. Link: http://rapidshare.de/files/10034817/GTASAsf1.b.html EJ
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Welkom op het forum , Ik heb de missie voor je gehaald. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Ik heb ook niet meer meer gedaan dan dat je vroeg. Savegame zit in de bijlage, kom je er niet uit? Kun je altijd nog eens vragen of iemand hem wil doen . Ruurd31.. Bewerkt: 29 december 2005 door Ruurd31
ejvisje Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Welkom op het forum , Thnx! En bedankt voor het halen! EJ >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag voltooid. Slotje <<<
Recommended Posts