.Levi. Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik had weer zin om een signature te maken, en dit is er uit gekomen. Rate en comments plz. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Wat een stijl he. Echt gewoon geweldig. Miss kan ik dat ook over 10 jaar. ^^ Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik had weer zin om een signature te maken, en dit is er uit gekomen. Rate en comments plz. Normaal post ik hier niet vaak, maar hier wil ik wel een uitzondering voor maken... Echt super mooi gelukt. Het mooiste vind ik de overgang van geel naar grijs, links. Ook de rest is mooi, border valt niet al te veel op. Ook vind ik de achtergrond (die badkamer steentjes) erg mooi gelukt. Zie er eigenlijk geen minpunten aan... > 9.2 < Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Mooie sig niks op aan te merken 10. Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Nou, ziet er gewoon weer netjes uit! + Leuk, dat verschil in de achtergrond, die twee verschillende delen. + De render ziet er prima uit! - Sorry, ik kan niets bedenken! Geweldig, ik geef een 8.2. En geloof me, dat is met het rate systeem, waarmee ik rate, echt uitstekend! Bewerkt: 29 december 2005 door Froodooo Reageren
Thabit Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Nou, ziet er gewoon weer netjes uit!+ Leuk, dat verschil in de achtergrond, die twee verschillende delen. + De render ziet er prima uit! - Sorry, ik kan niets bedenken! Geweldig, ik geef een 8.2. En geloof me, dat is met het rate systeem, waarmee ik rate, echt uitstekend! Even een ding, als je geen minpunten kan bedenken, waarom dan een 8? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Nou, ziet er gewoon weer netjes uit! + Leuk, dat verschil in de achtergrond, die twee verschillende delen. + De render ziet er prima uit! - Sorry, ik kan niets bedenken! Geweldig, ik geef een 8.2. En geloof me, dat is met het rate systeem, waarmee ik rate, echt uitstekend! Even een ding, als je geen minpunten kan bedenken, waarom dan een 8? Omdat zijn systeem zo is. Ik mis een border vind ik jammer of hij is zo licht maarja. Ik geef hem een 8,9/10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Bedankt voor jullie reacties. Mijn borders zie je meestal niet omdat het een lichte forum is met een licht achtergrond. Je kunt hem bijvoorbeeld wel goed zien op een donkere forum skin. Reageren
Xavu Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 zeer mooi en ik zie je border wel hoor 9.5/10 Reageren
Dynamic Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Stom mijn Singature moet weer weg Te groot Tsss ik zie wel grotere! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Bedankt voor jullie reacties. Mijn borders zie je meestal niet omdat het een lichte forum is met een licht achtergrond. Je kunt hem bijvoorbeeld wel goed zien op een donkere forum skin. Zou ik eigenlijk moeten proberen op me forum . Dan maak ik er een 9,5/10 van. Reageren
arnie Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Waa, echt suuper vet! Die kleuren vink echt zo leuk, zo dat oranje met dat grijs En die render is ook mooi een 9/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik ken Levi en levi vergeet geen borders of dergelijke. Hij heeft echt stijl. Ik geef hem gewoon een 10. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Van mij krijgt hij ook een 10 Hij is echt goed gelukt,net als zijn andere siggys Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.