Jump to content

stuntplane movies

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik vind het zalig op stunts te maken met het stuntvliegtuigje, maar nu is men vraag kan er iemand een site of ... geven waar ik stunts kan bekijken?

Dank u

(ps: is het normaal dat als ik wil landen men plane in brand vlieg? Maar die ontploft niet)

(ps2: kunnen jullie mijn userbar zien?)

Bewerkt: door zethe

Ik kan alleen je onderste vragen beantwoorden.

1. Ja, soms heb ik dat ook, dan kom je net even te hard op de landingsbaan terecht.

Na een tijdje is die brand dan weer over.

2. Nee, ik zie je userbar niet staan...

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Probeer GTAGames zelf eens. Dit filmpje moet volgens de beschrijving een Stuntplane bevatten.

Ook kun je in de downloaddatabase zelf van GTAGames kijken. Misschien zit daar wat tussen. :)

Een stuntplane kan heel langzaam vliegen(in de lucht blijven) Misschien moet je zo snel landen. Maar vraag me niet hoe je moet landen. Ik spring altijd uit mijn vliegtuig als ik er ben: gaat sneller. :Y:bonk:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
www.rockstargames.com/sanandreas

www.rockstargames.com/sanandreas waarom schrijf je dit djbackdoor?

Neen het is zeer raar:

IK vlieg ergens tegen (niet met hoge snelheid) vliegtuigje gaat in brand, ik stap uit. Maar na het weg lopen zie ik dat het vliegtuig er nog in goede staat staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...