Fireman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Maar daar ligt LC helemaal niet in de missie moet je naar het westen vliegen en met teleporteren kom je in de midden van de gant bridge uit. Reageren
Follow Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik weet wel dat LC ongeveer boven die Gaint bridge zit, ik heb LC daar zelf gezien ik denk dat hij het gewoon Lc geselcteerd heeft met paintt en dan daarboven opgeplakt Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Kan iemand een link posten van waar je dat kunt downloaden? [edit] Sorry ik dacht dat het een ingame map was. Bewerkt: 5 januari 2006 door royboyvdv Reageren
Follow Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Je kan hem hier downloaden: Op deze site Reageren
Juju Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 In de missie Saint Mark's Bistro moet je naar het noorden vliegen, dus eigenlijk ligt het wel goed Het lijkt een beetje op Google Earth, hoe dat in eruit ziet Reageren
ViceAgent Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Als je naar Mount Chilliad en Las Venturas kijkt, is Mount Chilliad bijna even groot, dat was me nog nooit opgevallen! Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 de skyline van los santos is wel mooi. en ik wist niet dat ls de grootste stad van sa was. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Volgens mij kloppen sommige groottes niet helemaal, volgens mij is de San Fierro Bay wel groter dan dat hij op die kaart staat, op die kaart lijkt het namelijk net een gewone rivier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.