mitchelvc Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 bij Fort Baxtor is een slagschip kijk maar bij dot plaatje screenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Goed gevonden, maar daar zijn er nog wel meer van hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Welkom op het Forum! Dit zijn niet alleen van de legerbasis, maar ze zijn zowat overal. Ga maar naar Ocean Beach bijvoorbeeld. Bewerkt: 29 december 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 dat is gewoon een versiering van die lege ocean, anders zou het wat saai zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Even nog een vraagje erover, ik heb VC zélf niet meer, maar nu je er tóch één weet, kan je niet eens met de camera (tijdens Martha's Mug Shot) of een sniper erop proberen in te zoomen of zoiets, kijken wat je dan te zien krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Ik ben er eens met het jetpack heen gevlogen. Ze zijn plat en als je te dicht in de buurt komt verdwijnen ze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Even nog een vraagje erover, ik heb VC zélf niet meer, maar nu je er tóch één weet, kan je niet eens met een sniper erop proberen in te zoomen of zoiets, kijken wat je dan te zien krijgt. Dit krijg je dan te zien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Even nog een vraagje erover, ik heb VC zélf niet meer, maar nu je er tóch één weet, kan je niet eens met een sniper erop proberen in te zoomen of zoiets, kijken wat je dan te zien krijgt. Dit krijg je dan te zien: Oké, even een vraag, wat is die lijn waar van het schip alleen de "schoorsteen" nog bovenuit steekt, betekent dat zoiets dat het schip op de bodem ligt. En dat ding rechtsbovenin je vizier, staat/hangt dat er ook altijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Nee, het schip ligt niet op de bodem. Ik denk dat dat de lijn is waar je nog kunt komen met een boot/vliegtuig/helikopter. Of anders ligt het aan mijn videokaart. Dat zwarte ding rechtsboven hangt er niet altijd, maar beweegt, dus ik denk dat dat een vogel is of een stuk afval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Ik krijg ineens een hele heldere ingeving, misschien. Lijkt het niet een beetje op het jacht van Cortez? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Hmm...even vergelijken: Nee, volgens mij is het niet dezelfde. Ik denk dat het gewoon een willekeurig schip is. Edit @ Baffie hieronder: Het klinkt niet als commanderen hoor, maar een screen van dichterbij is denk ik niet nodig, omdat het wel duidelijk is dat het om een totaal ander schip gaat. Bewerkt: 30 december 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Nee, inderdaad, ik vind hem er ook niet echt op lijken. Dan zal het wel willekeurig gekozen zijn, trouwens, kan je eens een screen maken van als je op zeer korte afstand ervan bent, sorry als ik commandeer, ik hoop niet dat het zo overkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Nee, want de boot van Juan Garcia Cortez heeft geen schoorsteen, en et formaat is anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Hier een afbeelding van alle schepen die je in de verte kunt zien, recht uit particle.txd. Je hebt ze ook nog allemaal in spiegelbeeld. [EDIT: En de eerste en laatste blijken dezelfde te zijn. Geen idee waarom] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 opgelost, het is dus gewoon versiering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.