Jump to content

slagschip


mitchelvc

Recommended Posts

Even nog een vraagje erover, ik heb VC zélf niet meer, maar nu je er tóch één weet, kan je niet eens met een sniper erop proberen in te zoomen of zoiets, kijken wat je dan te zien krijgt.

Dit krijg je dan te zien:

slagschip5dg.jpg

Oké, even een vraag, wat is die lijn waar van het schip alleen de "schoorsteen" nog bovenuit steekt, betekent dat zoiets dat het schip op de bodem ligt. En dat ding rechtsbovenin je vizier, staat/hangt dat er ook altijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het schip ligt niet op de bodem. Ik denk dat dat de lijn is waar je nog kunt komen met een boot/vliegtuig/helikopter. Of anders ligt het aan mijn videokaart. :puh:

Dat zwarte ding rechtsboven hangt er niet altijd, maar beweegt, dus ik denk dat dat een vogel is of een stuk afval.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm...even vergelijken:

jacht6pt.jpg

:N Nee, volgens mij is het niet dezelfde. Ik denk dat het gewoon een willekeurig schip is.

Edit @ Baffie hieronder: Het klinkt niet als commanderen hoor, maar een screen van dichterbij is denk ik niet nodig, omdat het wel duidelijk is dat het om een totaal ander schip gaat. ;)

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...