ACID Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 hoi, ik wil graag counter-strike gaan kopen maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn dus weet iemand welke het meest gespeeld is ? grt. spacerune Reageren
byze Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) aangezien je nog geen reply hebt, zal ik het je wel vertellen je hebt tegenwoordig CS 1.6 en CSS .. ik vind zelf dat CSS is gemaakt voor de graphics en speelt t speelt niet meer zoals CS hoort vind ik.. aim op de voeten en je hebt nog headies.. de grootste naabs komen nu in de CPL... in tegenstelling tot 1.6 .. die ik zelfs nog veel speel, die gewoon te goed is en die geen nieuwere versie nodig heeft... dat spel is het gewoon zoals CS hoort te zijn.. dus als ik jou was... schaf een HL1 key aan en activate CS 1.6. /edit en CS 1.6 is nog steeds de meest gespeelde versie.. Bewerkt: 21 januari 2006 door byze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.