Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296405 hoi, ik wil graag counter-strike gaan kopen maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn dus weet iemand welke het meest gespeeld is ? grt. spacerune
Geplaatst: 29 december 200519 jaren comment_296410 Zowel bij Source als bij 1.6 zijn vele mensen online. Counter Strike Source is de nieuwste CS en deze zit bij Half Life 2. Couter Strike 1.6 is ouder (zit bij Half Life) maar wordt nog heel veel gespeeld. Als je een zwaardere PC hebt kan je het beste Source kopen aangezien deze het actueels is en er ook weer leuke Half Life 2 mods zijn zoals Garry's mod.
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385372 hoi,ik wil graag counter-strike gaan kopen maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn dus weet iemand welke het meest gespeeld is ? grt. spacerune Counerstrike source is de meeste gespeelde game van alle 2 .
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385375 hoi, ik wil graag counter-strike gaan kopen maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn dus weet iemand welke het meest gespeeld is ? grt. spacerune Counerstrike source is de meeste gespeelde game van alle 2 . Nog altijd 1.6 hoor Helaas niet CZ :s
hoi,
ik wil graag counter-strike gaan kopen
maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld
want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn
dus weet iemand welke het meest gespeeld is ?
grt. spacerune