ACID Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 hoi, ik wil graag counter-strike gaan kopen maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn dus weet iemand welke het meest gespeeld is ? grt. spacerune Reageren
Joriz Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Zowel bij Source als bij 1.6 zijn vele mensen online. Counter Strike Source is de nieuwste CS en deze zit bij Half Life 2. Couter Strike 1.6 is ouder (zit bij Half Life) maar wordt nog heel veel gespeeld. Als je een zwaardere PC hebt kan je het beste Source kopen aangezien deze het actueels is en er ook weer leuke Half Life 2 mods zijn zoals Garry's mod. Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 hoi,ik wil graag counter-strike gaan kopen maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn dus weet iemand welke het meest gespeeld is ? grt. spacerune Counerstrike source is de meeste gespeelde game van alle 2 . Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 hoi, ik wil graag counter-strike gaan kopen maar dan wil ik graag weten welke counter-strike het meest wordt gespeeld want er moeten natuurlijk wel veel mensen on-line zijn dus weet iemand welke het meest gespeeld is ? grt. spacerune Counerstrike source is de meeste gespeelde game van alle 2 . Nog altijd 1.6 hoor Helaas niet CZ :s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.