San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je hebt me verslagen GizmO Maar toch veel succes met SL. General Lee
Gangsta Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Iedereen gefeliciteerd die heeft gewonnen! GTA-Sheep, heel erg veel succes met 'Global Moderator' te zijn!
Ewoud Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 http://www.gtagames.nl/home/comment.php?comment.news.300
Slimm Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Niemand houd van me Congrats iedereen Edit: Ohh je kan standen bekijken! 12 mensen houden wel van mij, bedankt jongens @Pat, het is wederzijds
PatrickW Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Slimm, ik houd ook zonder award wel van je hoor..
Baffie Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik had er wel een beetje op gerekend dat ik tot beste VC kenner zou worden gekozen, maar dat het zo'n verschil zou zijn niet. Een verschil van 52 stemmen is volgensmij niet weinig, iedereen bedankt en ik zal proberen de titel waar te blijven maken.
Barcelona Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Iedereen die een prijs gewonnen hebt gefeliciteerd! Jammer dat ik niet meer moch meedoen van de Admins anders had ik mischien wel gewonnen als beste normaal lid. Ik wil nog daardoor me excuses aanbieden aan de Admins van het forum. Dat stond ook in Hot or not topic, met dat ik problemen met de Admins. Maar nogmaals excuses.
Ice Cold Killa Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Wahoe bedankt voor de Award!! Gizmo, Arjen, Need My Speed en Ruurd13: Gefeliciteerd met jullie promotie GTA-Sheep: Maar liefst 5 awards! Das een hele prestatie ook jij gefeliciteerd met je promotie De rest: Gefeliciteerd met jullie Awards!
Mazzeltje Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik wil ook iedereen feliciteren met hun prijzen. Veel plezier verder allemaal op ons forum.
Jarno Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Slimm, ik houd ook zonder award wel van je hoor.. En ik dan. Ik had maar 2 stemmen
Flame^ Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Niet eerlijk, .Levi. wint met één stem meer in "Beste Moderator" .. Ach met deze twee ben ik ook erg blij en ik wil elke award winnaar even feliciteren. GTA-Sheep, erg snel, maar toch ben ik, en waarschijnlijk ook meerdere mensen, er zeker van dat jij een goed crewlid gaat worden. Gefeliciteert nogmaals!
Velaro Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Iedereen gefeliciteerd met je promotie's () en inboxruimte (Zal je hard nodig hebben als jullie zoveel liefjes hebt)
Juice Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar prijs. Ik hoop (en weet bijna wel zeker) dat GTA-Sheep een goede Crew-lid word. En natuurlijk Need my speed, Arjen en al de anderen ook veel plezier met hun prijs.
TheGuardian Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Iedereen gefeliciteerd die een award gewonnen heeft,en de andere,volgende keer beter
Recommended Posts