gangster007 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 kan iemand me helpen ik snap missie Los Sepulcros niet Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Misschien vindt je hier de oplossing... http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...:_Los_Supuicros Succes ermee! Reageren
gangster007 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 daar staat het niet Reageren
Upstream Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) daar staat het niet Wat snap je dan niet? @hieronder, die link had froodoo ookal gegeven Bewerkt: 30 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Wesley Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 kan iemand me helpen ik snap missie Los Sepulcros niet Hier is wat info van de missie.: In deze missie moet je op een begrafenis binnenvallen van de Ballas. Rij dus naar de begraafplaats van Los Sepulcros en parkeer je auto langs de achterkant. Spring tezamen met de anderen over het muurtje. Wacht nu totdat Kane arriveert. Als Kane er is, schiet dan alle Ballas dood, plus Kane zelf. Stap daarna met Sweet in de geparkeerde Admiral bij de uitgang, aangegeven door een blauwe pijl, en rij terug naar het huis van Sweet. Je kan best ook eerst eens naar de Pay 'n Spray gaan, niet ver van Los Sepulcros zelf, aangezien je 2 sterren gekregen hebt tegen die tijd en zo heb je geen last meer van de politie. Eenmaal aangekomen bij Sweet's huis heb je de missie gehaald. Reageren
gangster007 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 ik kan niet in de auto Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Hoe bedoel je. En weet je zeker dat je wel de Admiral neemt die daar staat? En heb je dit vaker bij andere missie's? Ikkes Bewerkt: 30 december 2005 door Ikkes Reageren
gangster007 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 kan iemand het kijken hier is de save game http://s47.yousendit.com/d.aspx?id=1DU0E4S...R52NMYOYC3O3WJS Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Volgens mij bedoelt hij de admiral waar je moet instappen met je 'homies'. Het kan zijn dat je er nog niet in kan als; - Nog niet alle ballas dood zijn - Sweet nog niet zelf in de auto is gestapt. Reageren
gangster007 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 wat moet ik doen Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Alle maar dan echt alle Ballas mensen vermoorden(die bij ze missie horen). En wachten tot Sweet is ingestapt. Maar nogmaals...heb je dit ook bij ander missie's of andere dingen in SA? Ikkes Reageren
gangster007 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 ik weet niet wat ik moet doen nee ik bedoel nee ik heb het niet in andere missies in gta sa wie zijn Ballas mensen Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 In het begin van de missie rekruteer je enkele van je gangmembers (er staan er 2) Dan stap je samen met Sweet in een auto en rij je naar het kerkhof. Je stopt in de gele marker en daarna moet je over het muurtje springen. Je krijgt dan enkele instructies van hoe je je gang moet besturen. Als Kane is gearriveerd, moet je elke balla doodschieten ( De ballas lopen overal op het kerkhof, en dragen paarse kleren) Daarna moet je Kane vermoorden. Wanneer ELKE balla dood is, stap je samen met sweet in de auto ( aangegeven met een blauwe pijl erboven) en rijdt je terug naar het huis van Sweet. Je kan het best ook nog eens stoppen bij de Pay 'n spray in het noorden van het kerhof. Of heb je problemen om in de auto te stappen bij Sweet's huis? Je kan daar enkel in als je 2 grove street members hebt gerekruteerd. Dat doe je door op een gangmember ( hebben groene kleren aan) te richten en dan op G of H te drukken... Reageren
gangster007 Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 dank je wel ik heb de missie uit gespeeld Reageren
gta 88 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 ballas mensen zijn dat zijn die paarse personen die je moeder hebben vermoord ze zijn je ergeste vijhanden kijk maar de walktrouw maar daar staat nog niks komt nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.