Jump to content

savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 2 vragen

1)als ik een savegame installeer(mijn documenten/san andreas userfiles)en hem laad in de game, gaat hij altijd naar de eerste missie het vliegveld in los santos terwijl dat er bij load game "end of the line" staat

2)heb je winrar nog nodig als je een savegame gedowload hebt?

kun je me alstublieft helpen. de 2de vraag vind ik niet zo belangrijk want als de 1ste niet lukt heb ik de 2de zeker niet nodig

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker, maar als er bij missie end of the line staat is dat de laatste missie die je hebt gehaald. Dus heb je hem denk ik uitgespeeld.

Vraag 2 weet ik wel, het antwoord is nee. Maar winrar is gratis, een soort winzip maar dan in alle opzichten beter. winrar site

Geplaatst:

Als je een Savegame download is het soms een .rar-bestand maar soms ook een .b-bestand.

Als het een .rar is moet je deze uitpakken met winrar. Deze is gratis te downloaden opde site van winrar.

In het rar bestand zit een .b bestand. Dit .b bestan moet je plaatsen in Deze computer/mijn documenten/GTA SA userfiles.

Als het een.b bestand is plaats je hem gewoon in mijn documenten/ GTA SA userfiles.

Start SA. En zoek de juiste savegame op. Laad deze en als het goed is doet hij het!

Ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...