Thabit Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Rapper Eminem gaat weer trouwen met zijn ex-vrouw Kim Scott, zo heeft het stel aangekondigd. Het huwelijk zal op 14 januari in Michigan plaatsvinden. Schijnbaar zijn er al uitnodigingen rondgestuurd met daarop de tekst: "This day I will marry my best friend, the one I laugh with, live for, love". De 33-jarige Eminem leerde de drie jaar oudere Kim Scott kennen toen hij twaalf was. Het vorige huwelijk van de twee duurde slechts twee jaar van 1999 tot 2001. Eminem en Kim Scott hebben een dochtertje van tien, Hailie. Bron: Fok.nl Hoeveel jaar zal dit huwelijk duren Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 We zullen wel zien. In de clip 'When Im Gone' had hij ook Kim en Hailie gezegd etc. Daar ging de clip over. Ik wist niet eens dat Kim 3 jaar ouder was dan Eminem. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Ik had het ookal op Juize FM gelezen, gefeliciteerd Em! Hij gaat trouwen op 14 Januari. Bewerkt: 30 december 2005 door DaddyPimp Reageren
Michaell Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ja hun hebben best wel veel doorstaan toen eminem aan de drugs was maakte hij echt harde nummers over kim > Dit < Is 1 van die nummers Maar best wel vet dat ze weer gaan trouwen Reageren
Slimm Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ja, de geruchten gingen al langer. Ik denk dat Kim het hem alleen vergeeft om zijn geld, ze geeft echt niks om Hailey denk ik.. Ik respecteer Eminem keuze, zij ging al met hem voor zijn roem, dus misschien is zij juist de enigste die hij kan vertrouwen. Het is het beste voor Hailey, en Eminem is er blij mee, ik ben blij voor ze. Kim is idd een goede track, net als de hele CD waar die op staat Hij heeft haar in zijn track nog meer keren vermoord maar Kim is toch wel de vetste. Reageren
Michaell Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Mag je hier albums droppen ? voor de gene die willen ik kan aan heel veel albums komen Reageren
Slimm Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Nee, dat is Warez. Lees de forum regels nog eens door, daar staat wat wel en niet mag Veel plezier op het forum verder Slimm. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 ik snap niet..ze hadde hele erge ruyzie en nu is opeens alles weer goed.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hopelijk blijven ze langer in de huwelijk.. dan vorige keer. Reageren
Yohan Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dit zat er al aan te komen Ik denk dat Eminem het weer wil proberen voor Hailey, dit is namelijk niet de eerste keer dat ie bij Kim blijft omwille van zijn dochter. Hopelijk knippert de relatie deze keer niet en worden het weer een hecht gezinnetje. Gefeliciteerd! ( Hopelijk maakt ie weer een coole track over zijn nieuwe gezin ofz.. ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.