Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan mijn GTA SA niet uninstallen. Weet iemand hoe je dat moet doen?

Als ik hem wil uninstallen komt er dit te staan:

RUN DLL

Er is een fout opgtredentijdens het laden van   C:\Progra~1\COMMON~1\INSTALL~1\PROFES~1\RunTime\10\50\Intel32\Ctor.dll

Kan opgegeven module niet vinden.

Geplaatst:

Heb je ook al geprobeerd via Configuratiescherm -> Software? GTA San andreas aanklikken en dan op Wijzigen/verwijderen klikken.

Handmatig de map verwijderen kan ook altijd volgens mij...

Geplaatst: (bewerkt)

Verwijder je hem via de autorun? Wat ik hieronder getypt heb, is een andere manier van de-installeren.

Je kunt het eens zo proberen (voor Windows XP):

Start -> Configuratiescherm -> Software -> Dan zoek je GTA:SA uit -> Klik je op verwijderen.

Je kunt de map ook gewoon verwijderen (Programma Files, Rockstar Games, San Andreas). Dan is het spel erook af en kun je hem opnieuw installeren.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Edit: Je kunt ook eens Windows updaten, want jou PC mist een bestandje.

Bewerkt: door Ruurd31

Ik heb de HELE map van GTA SA verwijdert. En ik heb hem geprobeert om met autorun/software te verwijderen maar het lukt niet.

EDIT: De vorige ongeveer 10 keer dat ik hem verwijdert heb was er niets aan de hand.

Nog een keer edit: Kan iemand hem verplaatsen naar het Hardware problemen forum? Ik zie nu pas dat het in het General forum staat.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Als je de map hebt verwijderd, kun je hem gewoon weer opnieuw installeren. Maak de DVD wel eens heel goed schoon, je kunt hem door mede van de kraan heel goed schoon maken. Droog de doek dan wel af met een vaatdoekje.

Als het echt niet meer lukt, zou je eens naar een computerbedrijf moeten bellen, wat er precies loos is.

Good luck, Ruurd31.. :*D

:-(:-( Zal ik proberen :-(:-(

Kan iemand mij het bestandje Ctor.dll geven? het staat hier: C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime\10\50\Intel32

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...