Arjen Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) .#1 Live by Faith - Arjen © .#2 Serenity 1.0 - Arjen © .#2 Serenity 1.1 - Arjen © (UPDATE) .#3 Engine Monster - Arjen © Bewerkt: 17 januari 2006 door Arjen Reageren
Upstream Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Ziet er mooi uit, jij weet altijd de perfecte balans tussen rust en simpelheid met design te vinden btw, kreeg jij geen gepinde topic vanwege het winnen van een award? Arjen------------->promotie tot megalid en een eigen pinned topic in graphics showroom Bewerkt: 30 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Arjen Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ja, dat moet ik nog doen. Maar ik moest natuurlijk wel iets hebben om te pinnen, dus vandaar dit design. Bedankt voor reacties. Reageren
Arjen Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 .#2 Serenity - Arjen © Reageren
Mpp Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 WoW wat mooi hoe maak je zulke dingen 10 ik zie niks lelijk eraan Reageren
Eli R Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Die 2e is mooi, jammer dat je schaduw achter de maan hebt gedaaan. Reageren
Arjen Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik kwam op het idee door jouw sign. Zie de overeenkomst maar. .#3 Engine Monster - Arjen © Reageren
Eli R Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Die derde load voor mij niet. En, waar haal jij zulke vette bomen weg? Of maak je die zelf? PB me anders maar even, alvast bedankt. Edit: Nu load ie wel. Vind em niet echt speciaal, maar hij heeft wel wat, 8/10 Bewerkt: 16 januari 2006 door Eli R Reageren
Arjen Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Edit: Nu load ie wel.Vind em niet echt speciaal, maar hij heeft wel wat, 8/10 Ja, wat is nu wel speciaal, er is niet iets wat speciaal is. En, waar haal jij zulke vette bomen weg?. Van Google en dan renderen. /edit/ Aangezien ik zie dat je 12 bent heb ik het idee dat je niet let op de kleine dingetjes. Je lijkt me ook nog niet erg ervaren met Photoshop, dus als je rate, rate dan goed snapje. Als je iets ontzettend lelijk vind, dan moet je je de positieve punten uithalen en niet de negatieve. Je kunt wel zeggen van 'dit kan je nog verbeteren', maar niet van 'ik vind dit niet speciaal'. Dat slaat totaal nergens op, bullshit. Bewerkt: 17 januari 2006 door Arjen Reageren
X-TX Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ze zijn allemaal mooi. Op de maan van de #2 na. Jij zou wel de cover design voor films kunnen maken zo. Daar toen het mij aan denken. En de sig. Heel erg mooi. Zou het niet beter kunnen doen. Met dat licht bedoel ik. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ze zijn allemaal mooi. Op de maan van de #2 na. Jij zou wel de cover design voor films kunnen maken zo. Daar toen het mij aan denken.En de sig. Heel erg mooi. Zou het niet beter kunnen doen. Met dat licht bedoel ik. Dankje voor je comments. Die met dat licht was echt niet moeilijk hoor . Beetje met layers spelen. Die maan zal ik bewerken, maar nu je hier toch kijkt heb ik een vraag. Heb jij ook ergens foto's op het internet staan waar ik iets van kan maken. Maakt niet uit van wat, ik vind het wel leuk. Die eerste die ik gemaakt had, was ook een foto. Reageren
Achille Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Prachtig, allemaal echt prachtig Alleen dat met die maan staat raar maar verandert niks aan mijn cijfer. 10/10 Mischien kan je daar een tut voor maken dat met die landschappen, k vind het echt mooi! Goed gedaan Reageren
Joriz Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik vind het er allemaal heel mooi uit zien. Kan je ook even uitleggen waarom je sommige hebt gemaakt? Zomaar of in opdracht? Reageren
Arjen Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Nee, gewoon. Ik heb er plezier aan. Beetje ontwerpen, beetje schetsen etc. Soms ben ik een uur aan iets bezig en dan gooi ik het gewoon weer weg als ik het niet mooi vind. @ Achille: Je bent niet de enige. Die maan is inderdaad erg manig. Nja.. Hoort dr bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.