Eli R Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 /edit/Aangezien ik zie dat je 12 bent heb ik het idee dat je niet let op de kleine dingetjes. Je lijkt me ook nog niet erg ervaren met Photoshop, dus als je rate, rate dan goed snapje. Als je iets ontzettend lelijk vind, dan moet je je de positieve punten uithalen en niet de negatieve. Je kunt wel zeggen van 'dit kan je nog verbeteren', maar niet van 'ik vind dit niet speciaal'. Dat slaat totaal nergens op, bullshit. 12? Hallo? 12? Waar staat dat ik 12 ben? Ik ben 15. En dat, speciaal, ik vind em niet speciaal, omdat hier niet echt iets is wat er écht uitspringt. Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) /edit/ Aangezien ik zie dat je 12 bent heb ik het idee dat je niet let op de kleine dingetjes. Je lijkt me ook nog niet erg ervaren met Photoshop, dus als je rate, rate dan goed snapje. Als je iets ontzettend lelijk vind, dan moet je je de positieve punten uithalen en niet de negatieve. Je kunt wel zeggen van 'dit kan je nog verbeteren', maar niet van 'ik vind dit niet speciaal'. Dat slaat totaal nergens op, bullshit. 12? Hallo? 12? Waar staat dat ik 12 ben? Ik ben 15. En dat, speciaal, ik vind em niet speciaal, omdat hier niet echt iets is wat er écht uitspringt. Nu verlul je je eigen. Hoi ik ben 12 ik vind gangs hip[/sarcasme] @Arjen mooi werk vooral deze: Het licht zit ook mooi op de muur verwerkt. Bewerkt: 17 januari 2006 door gangster28 Reageren
bigG Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Nu verlul je je eigen.Hoi ik ben 12 ik vind gangs hip[/sarcasme] *Zie het onderstreepte in de quote van gangster28. Ontopic: Ik vind vooral die ene met die machine mooi (met dat licht erop), maar mischien had je het wat minder vaak kunnen oplichten. Reageren
Eli R Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Och god, daar staat toch sarcasme. Ik wil m'n ID wel voor je scannen, als je het niet gelooft. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Och god, daar staat toch sarcasme. Ik wil m'n ID wel voor je scannen, als je het niet gelooft. Jaja.. Ik geloof je wel. We gaan hier geen ruzie maken in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.