Jump to content

Muis en muziek hapert

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij hapert de muis heel vaak bij de opstart van de computer, de kans dat de muis het goed doet is 2 op de 100.

Ik heb een Logitech MX510 Optical muis.

Geplaatst:

probeer je muis in een andere USB poort te stoppen...

en is het alleen als je opstart of ook als je de computer normaal gebruikt...

Geplaatst:

Heb je met zo'n balletje of met laser ligt?

Als je met balletje hebt zou ik dat ding er uit halen en ff schoon maken.

Je muis kan er ook niet goed inzitten.

Wat bedoel je met muziek? Hapert die ook?

Geplaatst:

Als het een muis is met een bol vanonderin zou ik die wegsmijten,die zijn zo vol stof en dat krijg je heel moeilijk weg,koop je een lasermuis,dan heb je nooit last van stof ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Als het een muis is met een bol vanonderin zou ik die wegsmijten,die zijn zo vol stof en dat krijg je heel moeilijk weg,koop je een lasermuis,dan heb je nooit last van stof ;)

Ik heb een bol-muis, die doet het twee weken goed en daarna reageert slecht, beweeg 'm naar links en hij gaat naar rechtsboven :bonk:

Ech erg irritant! Maar ik heb geen andere.. xD

*

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

De MX510 is een optische muis, niet draadloos dus en zonder bolletje.

Als ik van jou was, zou ik eerst eens de onderkant van de muis afkuisen. Helpt dat nog niet, probeer dan eens een andere muismat...

Geplaatst:

Heb alles al geprobeert wat jullie zeiden maar het helpt niet, maar de laatste tijd is het veel minder geworden :Y

Geplaatst:
Als ik van jou was,

Ja ik ook. :Y

Waar ik nu aan denk. Ga naar Taakbeheer (CTRL+ALT+DEL) en zoek explorer.exe, doe die uit of hoe het daar heet: Proces beeindigen. Niet schrikken dat alles dan verdwijnt. Als je Taakbeheer ook weg gaat roep je het weer om met die drie toetsen. Ga naar Toepassingen en druk op Nieuwe taak typ daar explorer.exe en vertel dan aan mij of het werk.

Dat je schijf vol zit lijkt mij sterk, dat het aan je muis ligt ook. Ik denk dat je explorer.exe te veel van je processor gebruikt... het kan natuurlijk iets anders zijn. Er zijn nog 6546542314 andere redenen waar het aan kan liggen.

Geplaatst:
Bij mij hapert de muis heel vaak bij de opstart van de computer, de kans dat de muis het goed doet is 2 op de 100.

Ik heb een Logitech MX510 Optical muis.

volgensmij heb je gewoon een langzame com

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...