DaddyPimp Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hey, Als ik iets wil opslaan in ImageReady, kan dat alleen als Photoshop (*.psd). Hoe kan dat? Kan ik hem ook als bijv. JPG opslaan? DaddyPimp Sorry als dit niet het juiste Forum is. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ga dan naar save as, en dan ga je naar dat balkje waar PSD staat, klik op dat pijltje naar beneden, en klik dan op JPEG. En klaar is kees Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ga dan naar save as, en dan ga je naar dat balkje waar PSD staat, klik op dat pijltje naar beneden, en klik dan op JPEG.En klaar is kees Zo slim ben ik ook wel om dat te doen . Alleen er staat alleen maar .PSD... geen JPG ofzo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Oh, sorry ik dacht dat je Photoshop bedoelde. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Weet iemand anders misschien wat het probleem is? *EDIT: Ik heb al antwoord van GizmO gekregen Bewerkt: 30 december 2005 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.