snotneusje Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 hey peopel wie kan mij helpen met autos in t spel te zetten van een maatje hoorde ik dat jeeen progamma nodig heb ? wie kan mij meer info geven en mijn desnoods ff helpen >???< k hoop egt dat iemand mij kan helpen want mischien zijn der wel meer mensen metdeze vraag Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hey Snotneusje welkom op het forum, Klopt, je kan auto's in het spel zetten. Dat doe je met IMG-tool. Zelf weet ik er niet veel vanaf, maar onze modders wel! Je kunt ze het hier (klik) vragen. Veel succes en plezier, Ruurd31.. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je moet inderdaad een progamma hebben. Dan kan je getunde bakken krijgen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Dat is echt vet al die mooie auto's!! Reageren
snotneusje Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) alleen werkt t bij mij niet zou iemand t mijn uit kunne leggen over msn ??? Mail verwijdert. Bewerkt: 30 december 2005 door Big Smoke Reageren
Velaro Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je kan ook de SAMI (San Andreas Mod Installer) gebruiken Als je ven op google zoekt vind je hem wel. Reageren
derk_c Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je kan gewoon van www.gtagames.nl de GTA San Andreas Mod Installer (SAMI) downloaden, en dan ff googlen of op www.gtainside.com kijken voor auto's. Ik heb het zelf ook en het is echt heel eenvoudig te bedienen Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Als je een mod download kan je speciale auto's hebben Reageren
snotneusje Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 kan iemand mij even toevoegen dan om het precies uit te leggen ??? kingofftheroad (at) hotmail DOT com Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Zou je je e-mailadres uit je post willen halen aub. Dat is namelijk tegen de regels van dit forum. Je kan zo een dingen via de PB functie van dit forum regelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.