ZOrange Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hey Nu dat me eindelijk gelukt is om wagens bulletproof te maken, kan ik er nix mee doen! alle gebienden heb ik al! Nu zou ik eens willen vragen of dat er geen cheat/mode/patch/... is dat er een groepje van de bevloking op jouw schiet (dus niet de code van alle mensen vallen elkaar aan of er ijn rellen!) Dan kan ik toch nog iets doen met men stafford Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Er is wel iets, dat je met het vliegtuig +/-20 minuten naar het noordoosten moet vliegen, dan komen er extra gebieden bij. In dit topic, in de eerste post van Trax staat alle informatie om meer gebieden te krijgen. Link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4852&st=0 Succes, Ruurd31.. Bewerkt: 30 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 jah dacht ik ook, maar dan ben ik nog nix met men wagens! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Nog even een tip. Als het je gelukt is en je saved, en hij doet het niet meer is het niet onze schuld. Sla hem dan even op een nieuw slotje op, dan weet je zeker dat je savegame het nog doet . Doet hij het dan wel weer, en je wilt het zo houden. Dan kun je er op verder spelen, zoniet dan speel je verder op die oude. Veel succes, Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 ah leuk heb iets gevonden! IK val gewoon met men gang binnen in chinatown ! laats ze maar met hun ak's op men bulletproof stafford schieten Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) jawel er lopen nog altijd Triads rond. Dat zijn zo van die japanse mafia :denk: Bewerkt: 31 december 2005 door zethe Reageren
SamShine Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Je kan ook de politie op je laten schieten... Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Die pakken je op Dat is minder leuk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.