Talietje Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 wil er iemand alstublieft verklappen waar je dat busje in de vlieghaven vind? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Kijk hier anders even. Als je op het vliegveld komt, moet je linksaf gaan en de linkerlandingsbaan oprijden. Aan het einde van die landingsbaan vond ik het busje. Veel succes! Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ofwel staat het busje op het einde van de lange landingsbaan ofwel aan de andere kant van de luchthaven, waar er ook een Maverick staat. Rechts op je scherm zie je een balkje; hoe meer dat opgevuld raakt, hoe dichter je bij het busje bent. Reageren
Talietje Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 danku ik dacht sat ik een singaal van de politie moest laten aanzetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.