dubble_u Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Waar kan ik vinden welke unique stunt jumps ik al uitgevoerd heb?? Ergens in het spel zelf? Ergens in de databestanden?? Kheb 99 van de 100 jumps gedaan. Normaal heb ik nog nummer 43 over denk ik. Maar hoe hoog of hoe ver ik ook jump, er komt geen unique jump bij! Dus is er een kans dat ik die al gedaan heb en datter een ander overschiet, maar welke?? Waar kan ik zien welke jump ik nog moet uitvoeren? Het is het enigste dat ik nog moet doen en hééél graag zou ik het afmaken Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Welkom op het forum, Dubble_u! Ten eerste zou je hier (klik) eens kunnen kijken. Als je nummertje 43 hebt gevonden, klik je daarop. Dan krijg je de screen hoe je moet staan en waarweg je moet gaan racen. Nummer 43: Sprong nummer 43 bevindt zich in Randolph Industrial Estate, een klein opslagterrein ten zuiden van de Julius Thruway South rond Las Venturas. Als je vanaf LV richting Los Santos zou rijden kom je het terrein aan je rechterjand tegen vlak voor je het water overgaat. Neem een flinke aanloop, zorg voor een aerodynamische houding en landt op de Julius Thruway South om deze sprong te laten tellen. Als je naar deze (klik) link gaat, kom je bij nummer 43 uit. Veel succes, Ruurd31.. Compliment: Ik had deze screens zelf nog niet eens gezien. Ze zijn heel mooi, mijn complimenten Bewerkt: 30 december 2005 door Ruurd31 Reageren
dubble_u Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik weet waar 43 is, en in welke richting ik moet jumpen, maar het zou kunnen dat ik 43 al gedaan heb. dus schiet er nog een andere jump over. Welke jump? waar is dat te vinden? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Tja, dat is moeilijk. Als er 1 jump overblijft zou je alles moeten controleren, dus dan is het handigst om het kaartje uit te printen. Elke die je gechekt hebt, even doorstrepen. Dan kun je nog altijd even controleren als je wel de goedde jump neemt aan de hand van de screenshots. Veel succes, Ruurd31.. Reageren
dubble_u Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 spijtig spijtig. er zal dus nix anders opzitten dan iedre jump te herdoen Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mss een dom iets wat ik nu ga zeggen! maar kan je dat niet controleren in de files? ben maar een noobje eh Reageren
dubble_u Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 graag maar welke files?! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 In je "stats" kun je wel controleren hoeveel je al gedaan hebt, je kunt helaas niet chekken welke je niet hebt gedaan. Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 graagmaar welke files?! weet niet ben maar een noobje, vraag aan een van de admins erwoud denk ik Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Het is ewoud en niet erwoud ^^ En hij is geen admin maar G-mod (Global Moderator). *Lees ruurd zijn post. Reageren
gta 88 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 heb je jumpos nodig voor de 100 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Nee, het is niet nodig voor de 100%. Het is gewoon als je tijd over hebt, leuk om te verzamelen. Ruurd31.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 SL is de afkorting van een SuperLid ML is een afkorting van een Megalid Mod is een afkorting van een Moderator Gmod is de afkorting van een Global Moderator Admin is de afkorting van een Administrator. Meer informatie kun je vinden in de Forum FAQ. Link (klik). Succes, Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.