Der Waagh Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hey, Ik zou graag beginnen met modden, alleen weet ik niet welk van de spellen beter en makkelijker is voor beginners? GTA III, VC of SA? Ik heb alle spellen al op de PS2. De "ik wil leren modden" thread heb ik doorgelezen en mapping en missionscripten leek me het interresantste. Zou ik daarbij gewoon eerst de plaats van pick-ups veranderen ofzo? Is het mogelijk om met mapping een compleet nieuw eiland te maken of heb je daar ook modelling en texturing voor nodig? Alvast bedankt. Reageren
burpicane Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Om te modden is vc het makkelijkste aangezien daar gewoon de beste tools voor zijn Reageren
gangster28 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hey,Ik zou graag beginnen met modden, alleen weet ik niet welk van de spellen beter en makkelijker is voor beginners? GTA III, VC of SA? Ik heb alle spellen al op de PS2. De "ik wil leren modden" thread heb ik doorgelezen en mapping en missionscripten leek me het interresantste. Zou ik daarbij gewoon eerst de plaats van pick-ups veranderen ofzo? Is het mogelijk om met mapping een compleet nieuw eiland te maken of heb je daar ook modelling en texturing voor nodig? Alvast bedankt. Ik denk wel dat we je teleur moeten stellen want je hebt ze op de ps2 maar daar kan je ze niet op modden alleen op de pc. Reageren
Der Waagh Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Dat weet ik, ik wil ook weten welk van de drie spellen ik moet kopen voor de PC. Reageren
Velaro Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Als je een beginner bent zou ik voor VC gaan omdat daar het meeste Tools voor zijn Als je een compleet nieuw eiland wilt maken moet je ook Modellen en Texturen. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik zou SA gewoon kopen, Is een leuker spel, mooier om te modden, en meer mogelijkheden. Er zijn gewoon net als voor vc, tools voor waarmee et kan, alleen op een andere manier. Ik vind dat het modden neit moeilijker is voor sa dan voor vc. Dus ben je slim dan koop je SA Ben je dom en te lui om het te leren, dan koop je vc. Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik zou SA gewoon kopen,Is een leuker spel, mooier om te modden, en meer mogelijkheden. Er zijn gewoon net als voor vc, tools voor waarmee et kan, alleen op een andere manier. Ik vind dat het modden neit moeilijker is voor sa dan voor vc. Dus ben je slim dan koop je SA Ben je dom en te lui om het te leren, dan koop je vc. Alleen is de SA die je nu kunt kopen zodanig geprogrammeerd, dat het niet te modden valt. Start je SA op, en SA ontdekt een "gemod" bestand, sluit het af. Ik weet het niet zeker, dit heb ik ook maar is gelezen, maar stel dat eht zo is, dan is eht handig om het te weten. Reageren
Der Waagh Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hmm. Bedankt. Ik zou het graag willen leren, kan ik neit VC gebruiken en zelf leren, want ik wil zeker niet 60€ uitgeven voor SA als ik het niet kan modden. En GTA III? Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik zou zowiezo gaan voor SA, je kan er veel meer mee. En bovendien worden je mods dubbel zoveel gedownload. En met SA modden leer je meer bij dan VC, Ik toch. Ik zou gwn voor SA gaan. Dan kan je en leer je alles al. Kost SA nog 60 euro bij jullie? Hier maar 30 euro meer. Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 SA PS2 kan je wel modden hoor . De models. (DFF/TXD) en SCM. Aleen moet je een manier zien te vinden om dat dan weer te spelen. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik ben een PS2 noob, maar ik geloof dat je je gemodde spel wel weer kunt spelen. Er bestaan van die swapdisks die je erin stopt en dan denkt de PS2 dat er een originele schijf inzit. Dan moet je die swapdisks eruithalen en je eigen gebrande DVD met mods er weer in stoppen Je kunt altijd nog je PS2 ombouwen, maar dat is illegaal. Ik geef geen garantie! Iig veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.